اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

درخواست اعضای شورای کار آذرآب برای خروج کاوه مبدل از لیست خریداران سهام

درخواست اعضای شورای اسلامی کار آذرآب مبنی بر خروج نام شرکت کاوه مبدل از لیست متقاضیان خرید سهام این شرکت به وزارت صنعت، معدن، تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شد.

درخواست اعضای شورای کار آذرآب برای خروج کاوه مبدل از لیست خریداران سهام

رئیس شورای اسلامی کارآذرآب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: درخواست اعضای شورای اسلامی کار آذرآب مبنی بر خروج نام شرکت کاوه مبدل از لیست متقاضیان خرید سهام این شرکت به وزارت صنعت، معدن، تجارت و کار و رفاه اجتماعی ارسال شد.

جواد صابری با اشاره به متن نامه اعضای شورای اسلامی کار آذرآب به وزاری صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: موضوع این نامه خارج کردن نام شرکت کاوه مبدل از لیست متقاضیان خریداری سهام آذرآب بود.

وی تصریح کرد: امروز کارگران آذرآب بار دیگر در واکنش به مشخص نشدن وضعیت سهامداری این شرکت در منطقه شهرصنعتی اراک تجمع کرده و مخالفت خود را با واگذاری سهام به شرکت کاوه مبدل اعلام کردند.

رئیس شورای اسلامی کارآذرآب گفت: در این راستا مکاتبات و پیگیری‌های متعددی از سوی شورای اسلامی کار آذرآب به نمایندگی از پرسنل  صورت گرفت، در تجمع امروز با  رای‌گیری انجام شده در حضور استاندار مرکزی پرسنل آذرآب مخالفت خود را با واگذاری سهام به شرکت کاوه مبدل اعلام کردند، که متن درخواست خروج نام این شرکت از لیست متقاضیان خرید سهام آذرآب به صورت مکتوب به وزرای صنعت، معدن و تجارت و کار و رفاه اجتماعی با رونوشت به چندین دستگاه دیگر ارسال شد.

صابری تاکید کرد: در این نامه همچنین تاکید شده است صلاحیت سایر متقاضیان از طریق شورای تامین استان بررسی شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول