اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برای برخورد با فساد اداری در ایلام هیچ خط قرمزی وجود ندارد

رئیس کل دادگستری استان ایلام از برخورد قاطع با فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

برای برخورد با فساد اداری در ایلام هیچ خط قرمزی وجود ندارد

علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: بازرسین و ناظرین سازمان بازرسی باید دارای شرایط ویژه‌ای مانند تخصص، تعهد، روحیه توصیه و نفوذ ناپذیری داشته باشند، وجود این شرایط است که سبب می‌شود شخص بازرس و ناظر بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جایگاه مهمی قرار دارد، افزود: برخورد با فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی استان تکلیف اولیه و اساسی قوه قضائیه و به‌ویژه سازمان بازرسی است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان کرد: اگر بر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان نظارت مستمر وجود داشته باشد این عمل باعث سالم‌سازی فضای اداری و پیشگیری از وقوع جرم خواهد شد.

وی تاکید کرد: در برخورد قاطع با فساد اداری هیچ خط قرمزی وجود ندارد زیرا جلب رضایت مردم اساس کار دستگاه قضایی استان است و مردم انتظار دارند با مفاسد در همه انواع آن برخورد شود.

دهقانی خاطرنشان کرد: در این راستا اگر کسی مرتکب جرمی شود باید به دستگاه قضایی معرفی و قطعاً برخورد قاطع و اثرگذار با وی خواهد شد.

انتهای پیام/970821

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول