اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| خدمت‌رسانی به زائران حسین(ع) با پاهایی ناتوان، اما قلبی قدرتمند عشق به سرور و سالار شهیدان کوچک و بزرگ، معلول و سالم نمی‌شناسد، هرکس دلی پاک داشته باشد عشق حسین(ع) در او کارساز می‌شود، در ادامه مستندی از فردی معلول را می‌بینیم که موکب‌داری قهار است.
۱۳۹۸-۷-۲۵ ۰۷:۳۷ http://fna.ir/dcm645
0
۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طی سال‌های اخیر راهپیمایی اربعین به بزرگترین اجتماع بشری در دنیا تبدیل شده است و مردم ایران و عراق در این مراسم همدلی دو ملت را نمایش می‌دهند.

دوستداران و ارادتمندان سرور و سالار شهیدان نیز هرساله با برپایی موکب‌ها و خدمت به زوار امام حسین (ع) جلوه‌هایی از عشق و دلدادگی را به نمایش می‌گذارند.

بی‌شک خدمت به زائران امام حسین(ع) باعث افتخار است و هرساله شاهد حضور بسیاری از عاشقان اباعبدالله در موکب‌ها و خدمت خالصانه آنها به زائران حسینی هستیم.

عشق به امام حسین(ع) زن و مرد، کوچک و بزرگ، سالم و معلول نمی‌شناسد و این ارادت قلبی به امام حسین(ع) سبب شده هرساله شاهد حضور افرادی باشیم که هرچند توانایی جسمی ندارند اما با تکیه بر نیروی عشق و ایمان قدم در راه خدمت به زائران سیدالشهدا گذاشته‌اند. 

حاج اصغر پناهی از موکب دارانی است که با پای دل در راه خدمت به زائران اباعبدالله قدم نهاده و با ارائه خدمات درمانی، فرهنگی و... ارادت خود را به امام حسین(ع) را نشان می‌دهد.

این خدمت‌گزاری‌ها با توجه به شرایط جسمی سخت چیزی جز عنایت خاصه امام حسین(ع) به این افراد را نشان نمی‌دهد، عنایتی که سبب شده کسانی چون حاج اصغر پناهی این‌گونه مخلصانه به خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) مشغول شوند و این خدمت که از روی عشق و ارادت است را نمی‌توان با هیچ قلم و کلامی توصیف کرد و تنها باید گفت، اربعین فرصتی است برای ابراز محبت و ارادت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای دشت کربلا و خوشا به حال آنان که با پای دل در این راه قدم می‌گذارند.

در ادامه مستندی از حاج اصغر پناهی را می‌‌بینیم، معلولی که بیش از ده مورد خدمت‌رسانی به زائران اربعین را دارد و موکب‌داری قهار است. 

 

 

انتهای پیام/9708/۹۷۰۸۲۳/خ

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول