اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پذیرایی سخاوت‌مندانه مردم سیل زده از زائران اربعین/ عراقی‌ها برادری خود با ایرانیان را به اوج رساندند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه سیل امسال از نظر معیشتی برای مردم این منطقه تنگناهایی به وجود آورد، گفت: در ایام اربعین مشاهده کردیم مردم مناطق سیل‌زده سخاوتمندانه از زائران اربعین پذیرایی کردند.

پذیرایی سخاوت‌مندانه مردم سیل زده از زائران اربعین/ عراقی‌ها برادری خود با ایرانیان را به اوج رساندند

به گزارش خبرگزاری فارس از چذابه،  حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راهپیمایی با شکوه اربعین ثابت شد که علاقمندان به آقا ابا عبدالله الحسین(ع) تنها مسلمانان نیستند بلکه میلیون‌ها نفر از کشورها و ادیان‌ مختلف در این راهپیمایی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه دولتی نبودن راهپیمایی اربعین یکی از ویژگی‌های شاخص این همایش عظیم است، افزود: این حرکت مردمی است برای همین موکب می زنند، از زائران پذیرایی می‌کنند و دولت صرفاً در حد ایجاد تسهیلات و برقراری امنیت و... مدیریت می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه مدیریت این حجم از زائران در یک مقطع زمانی کار  ساده‌ای نیست، گفت: در این مدت از نیروهای سپاه، ارتش، بسیج و بخش‌هایی که خدمات بهداشتی، حمل و نقل و... را انجام دادند باید تقدیر و تشکر کرد.

امیری با اشاره به دو برابر شدن زائران نسبت به سال‌های گذشته، بیان کرد: در مرزها تسهیلات مورد نیاز برای جابه جایی زائران به استان‌های خودشان فراهم شده است.

وی با تقدیر از کارگزاران، نیروهای نظامی و امنیتی کشور عراق، عنوان کرد: دولت عراق در این ایام با برگزاری موکب و پذیرایی از زائران برادری و اخوت را به اوج رساندند.

امیری با بیان اینکه سیل در اوایل سال تنگناهایی را به لحاظ معیشتی برای مردم این منطقه به وجود آورد، گفت: اما در ایام اربعین مشاهده کردیم  مردم مناطق سیل‌زده سخاوتمندانه از زائران پذیرایی کردند.

انتهای پیام/o

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول