اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| اظهارات ضدونقیض پیرامون آب فرادنبه/ رئیس اداره آب: اجازه مصاحبه ندارم!

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بروجن ضمن تکذیب کدورت آب و تاکید بر عدم صلاحیت مردم برای تشخیص این موضوع گفت: بنده اجازه مصاحبه در این خصوص را ندارم.

فارس من| اظهارات ضدونقیض پیرامون آب فرادنبه/ رئیس اداره آب: اجازه مصاحبه ندارم!

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن، مردم شهر فرادنبه مدتی است که از کدورت و کم‌آبی در شهر خود گلایه دارند؛ و با ثبت این مشکل در سامانه فارس من با عنوان «فرادنبه آب شرب ندارد» از این رسانه تقاضای پیگیری موضوع را داشتند.

مردم این شهر معتقد هستند مشکل آب، عامل مهاجرت برخی از مردم شده و به اقتصاد این شهر خساراتی را وارد کرده است؛ برای پیگیری این موضوع به سراغ دوتن از مسؤولان مربوطه در شهرستان بروجن رفتیم که با جواب‌های جالبی مواجه شدیم؛

بهروز سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن رد هرگونه کدورت ظاهری در آب و همچنین تکذیب قطعی آب گفت: مردم صلاحیت نظر دادن در مورد کدورت آب را ندارند و به هیچ عنوان قطعی آب در شهر فرادنبه صحت ندارد.

رئیس آبفای شهرستان بروجن در ادامه توضیح داد: مسؤولان شبکه بهداشت باید در خصوص سلامت آب اظهارنظر کنند و خبرنگاران باید این موضوع را از مراکز بهداشتی پیگیری کنند.

این مسؤول در پایان گفت: هرچند متولی آب اداره آب و فاضلاب است اما بنده اجازه مصاحبه بیش‌تر در این خصوص را ندارم.

محمدحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجن ضمن تایید کدورت آب شهر فرادنبه گفت: آب این شهر از نظر فاکتورهای بهداشتی و فلزات موجود مشکلی ندارد اما به دلیل فرسودگی شبکه آبرسانی و زنگ‌زدگی لوله‌ها کدورتی در آب ایجاد شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بروجن ادامه داد: مطالبه مردم به حق است و تا زمانی که لوله‌های آب تعویض نشود این مشکل مرتفع نخواهد شد، مسؤولان آبفا باید برای رفع مشکل کدورت آب اقدام کنند و تاجایی که بنده در جریان هستم اعتباراتی هم برای تعویض برخی از خطوط آب در نظر گرفته شده است.

مشکل آب شرب حدود 15 هزار نفر در شهر فرادنبه، محل اختلاف مسؤولان محلی است که انتظار می‌رود مسؤولان با هوشیاری و متانت باید در این خصوص برای افکار عمومی روشنگری کنند که هم جلوی گسترش شایعات را بگیرند و هم مردم از اقدامات صورت گرفته مطلع شوند.

اینکه یک مسؤول شهرستانی در اداره آب حق اظهارنظر در مورد مطالبه مردمی را ندارد، قابل پذیرش نیست و این رسانه مشکل آب شهر فرادنبه را از سایر دستگاه‌های بالادستی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/68030/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول