اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شورای نگهبان ضامن جمهوری اسلامی است

امام جمعه شهرضا گفت: شورای نگهبان ضامن جمهوری اسلامی است و حفظ و اقتدار و عظمت شورای نگهبان بر همگام به ویژه مسؤولان لازم است.

شورای نگهبان ضامن جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند، راهپیمایی اربعین قدرت اسلام و یک رسانه بی‌همتا در دنیای پیچیده امروز است.

امام جمعه شهرضا با بیان این‌که اربعین حسینی میثاق جهانی مستضعفان علیه مستکبران عالم است، افزود: این راهپیمایی از مصادیق بی‌نظیر جهان است که حدود ۳۰ میلیون نفر، بیش از صدها کیلومتر را پیاده‌روی می‌کنند و شعار لبیک یا حسین (ع) بر لب دارند.

وی با اشاره به این‌که در این همایش بین‌المللی از اقصی نقاط کشورهای جهان حضور پیدا کرده و این همایش بین‌المللی و بی‌نظیر، همه جهانیان را متحیر ساخته است، گفت: اربعین با ایجاد انسجام و ترویج فرهنگ حسینی (ع) زمینه‌های ظهور و انتظار را فراهم می‌کند.

صالح با بیان این‌که پیاده‌روی اربعین سبب وحدت بین مسلمانان شده است، بیان کرد: اربعین مانور قدرت، عظمت، عزت و وحدت اسلام است، ایثار، آزادگی، اتحاد و همدلی، برائت از ظالمان و زنده نگه داشتن یاد حماسه عاشورا از مهمترین پیام‌های اربعین است.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع جوانان و دانشجویان پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) افزود: آمریکا وقتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست قرار داد، این دشمنی آمریکا بر عزت سپاه پاسداران اضافه کرد و ما هرگز نمی‌توانستیم با هزینه کردن میلیاردها دلار توان و قدرت سپاه پاسداران را به جهان نشان دهیم.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور درباره شورای نگهبان عنوان کرد: این زیبنده نیست که رئیس‌جمهور یک‌ نهاد قانونی که خود تائید شده همان نهاد است را زیر سؤال ببرد، رئیس جمهور به جای آن به مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بپردازد.

صالح با تأکید بر این‌که شورای نگهبان ضامن جمهوری اسلامی است و حفظ و اقتدار و عظمت شورای نگهبان بر همگام به ویژه مسؤولان لازم است، خاطرنشان کرد: مسؤولان بیانات و سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب را نسبت به شورای نگهبان الگوی خودشان قرار دهند.

امام جمعه شهرضا با بیان این‌که نظارت بر انتخابات یک ضرورت عقلی است، تصریح کرد: در قانون اساسی آمده و امام راحل هم تأکید دارند که نگذارید این نظام به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

وی با اشاره به دستگیری روح الله زم گفت: دستگیری زم و اقتدار اطلاعاتی سپاه یک گام اساسی برای حفاظت از نظام اسلامی است و بار دیگر نشان دارد که سپاه در داخل و خارج دارای عزت و اقتدار بالایی است.

انتهای پیام/63101/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول