اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

افزایش تعداد واحدهای فناور دانشگاه امیرکبیر

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تعداد واحدهای فناور دانشگاه به بیش از ۱۹۰ واحد رسیده است.

افزایش تعداد واحدهای فناور دانشگاه امیرکبیر

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسینی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاح ۵ مرکز نوآوری و یک شتاب دهنده دانشگاه امیر کبیر که بعدازظهر امروز در برج فناوری برگزار شد، گفت: برج فناوری ابن سینا و برج فناوری بزرگمهر از مراکز نوآوری دانشگاه است که با افتتاح ۵ مرکز دیگر ظرفیت دانشگاه افزایش می یابد، تعداد واحدهای فناور ما به بیش از  ۱۹۰ واحد رسیده است.

وی افزود: مرکز نوآوری تخصصی مهندسی برق  با ۳۵۰متر است و تعداد قابل توجهی از دانشجویان در ایم مرکز فعال هستند همچنین در مرکز نواوری تخصصی مهندسی پزشکی با مساحت ۴۰۰ متر ظرفیت ۱۶تیم دانشجویی را دارد. 

حسینی ادامه داد: مرکز نوآوری و آزمایشگاه هم با ظرفیت بالا ۱۸ تیم دانشجویی را پوشش داده است که در آینده‌ای نزدیک شاهد دستاوردهای خوبی خواهیم بود، شتاب‌دهنده کسب و کار هم با متخصصان معدن راه اندازی شده است که امیدواریم نتایج خوبی به همراه داشته باشد، نه دانشکده برای فعالیت در مراکز نوآوری تخصصی اعلام آمادگی کردند که به زودی در دانشکده‌های دانشگاه فعال خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول