اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حامی مدیران ریسک‌پذیر هستیم

استاندار قزوین با بیان اینکه از مدیران ریسک‌پذیر حمایت‌ می‌کنیم، گفت: دستگاه‌های نظارتی نیز قدرت ریسک مدیران را کاهش ندهند.

حامی مدیران ریسک‌پذیر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با مهم خواندن تصمیمات این کارگروه اظهار کرد: مدیران استان و اعضای کارگروه باید به دنبال رفع چالش‌ها و همچنین کمک به تولیدکنندگان باشند.

وی افزود: در شرایطی که کشور دچار یک جنگ حساس اقتصادی شده و تلاش بر این است تا نظام و اقتصاد کشور ناکارآمد نشان داده شود، باید با تمام توان و حساسیت برای عبور از مشکلات همت کنیم.

جمالی‌پور تأکید کرد: دشمن با تمام توان خود و با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌افزاری به‌دنبال ایجاد مانع در چرخه تولید و اقتصاد کشور است.

وی بیان کرد: هدف اصلی دشمن ایجاد نارضایتی در بین مردم است و بر همین اساس همه باید امکانات را بسیج کنیم تا این حرفه دشمن نیز با شکست مواجه شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: دستگاه نظارتی باید در کنار تولیدکننده و مدیر قرار بگیرد و نباید با سخت‌گیری‌های نابجا ریسک مدیران استان را برای حل مشکلات کاهش دهد.

وی بیان کرد: تصمیم مدیران و اعضای کارگروه به قدری مهم است که می‌تواند یک سیستم تولید را ناکارآمد کرده و به افزایش بیکاری و کاهش رونق بازار دامن بزند.

مقام عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: تولید کننده و سرمایه‌گذاران مجاهدات اقتصادی هستند که برای اجرای برنامه‌های نیاز به حمایت و همراهی ما مدیران دارند و این وظیفه دستگاه‌های اجرایی است که برای کمک به آنها در کنارشان باشند.

وی ادامه داد: هیچ درخواست تولیدکننده و سرمایه‌گذار در قزوین نباید بی دلیل رد شود بلکه باید با تکریم آنها علت رد درخواست‌ها نیز مشخص و شفاف باشد.

جمالی‌پور با اشاره به تعداد بالای درخواست‌های رد شده در استان گفت: این تعداد درخواست رد شده به معنای این است که یا کارگروه خوب بررسی نکرده و یا بانک همکاری نداشته و یک جای کار ایراد دارد.

وی نزدیکی دیدگاه مدیران دستگاه اجرایی و بانک را لازمه موفقیت در کار دانست و تأکید کرد: مدیران بانک‌ها به‌دور از سختگیری رایج، پس از تایید فنی به صورت مرحله‌ای وام واحدهای تولیدی را پرداخت کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه حامی مدیران ریسک‌پذیر استان هستیم، عنوان کرد: باید به‌دنبال شتاب در صنعت و تولید استان باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول