اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی، دکتر سید محمدحسین بحرینی طوسی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا (پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت)، امروز طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سید محمدحسین بحرینی طوسی  به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید محمدحسین بحرینی طوسی  

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد

با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب می شوید تا با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در جهت تعالی کلیه امور دانشگاه اهتمام نمائید.

امید است به یاری پروردگار در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر محمدرضا دارابی درطول دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد تقدیر کرد.

متن این پیام  به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا دارابی

با سلام؛

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسؤولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را درخدمتگزاری به نظام اسلامی ومردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

گفتنی است محمد رضا دارابی در نامه ای که ۲۷ مهرماه به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارسال کرده، آورده است: در چندماه گذشته کار برای اینجانب در دانشگاه بسیار سخت گردید و با توجه به موانع و مشکلاتی که از بیرون و داخل دانشگاه وجود دارد و جنابعالی به خوبی به آن واقفید خدمت رسانی به مردم شریف استان با مشکلاتی مواجه شده است، لذا تداوم خدمت در این مسئولیت را با شرایط فعلی به نفع دانشگاه و استان ندانسته و استعفاء خود را تقدیم می‌نمایم.

وی در این نامه اظهار امیدواری کرده است با تسریع در تصمیم گیری مناسب و انتصاب فرد مورد نظر و حمایت تمام عیار جنابعالی و برقراری تعامل با این دانشگاه شاهد تداوم خدمت رسانی مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) باشیم.

انتهای پیام/ 70068
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول