اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تغییر موقعیت شهرستان خرم‌دره در محاسبه نرخ گاز مصرفی

با رایزنی مدیریت هواشناسی استان موقعیت شهرستان خرم‌دره در محاسبه نرخ گاز مصرفی از 2 به یک تغییر کرد.

تغییر موقعیت شهرستان خرم‌دره در محاسبه نرخ گاز مصرفی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یکی از موضوعاتی که در نرخ گاز مصرفی تاثیرگذار است، موضوع اقلیم‌بندی است که مصوبه هیأت وزیران گاز بهای مصرفی در پنج اقلیم تقسیم‌بندی و محاسبه می‌شود و بر این اساس بیشتر مناطق استان زنجان در اقلیم یک واقع شده است.

اما یکی از مشکلاتی که با سرد شدن هوا و روشن شدن بخاری‌‌ها در طی چند سال گذشته مردم شهرستان خرم‌دره را رنج می‌داد، قرارگیری خرم‌دره در اقلیم 2 بود. 

مدیریت هواشناسی استان زنجان با آگاهی از این موضوع و خواسته به حق مردم و مسؤولین شهرستان خرم‌دره، با حضور مکرر در پژوهشکده علوم جو سازمان هواشناسی کشور ضمن بازتاب خواسته اهالی این شهرستان، با ارائه دلایل و مستندات لازم و بیان شرایط اقلیمی حاکم بر این شهرستان و دفاع و تبیین وضعیت موجود در کمیته‌های تخصصی مربوطه در سازمان هواشناسی کشور، موفق به بازنگری سهمیه‌بندی گاز خرم‌دره شدند.

رسول همتی سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان در همین راستا گفت: بر اساس بازنگری جدید، آخرین وضعیت اعلام شده طبقه بندی اقلیمی شهرستان خرم‌دره از رده 2 به رده یک تغییر یافت و خواسته اهالی و مسؤولین شهرستان بعد از سال‌ها محقق شد. 

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول