اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش میانگین سرانه ماهیانه ایتام زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از افزایش میانگین سرانه ماهیانه ایتام زنجانی به 505 هزار تومان خبر داد.

افزایش میانگین سرانه ماهیانه ایتام زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه مؤلفه‌های مختلفی در تولید فقر نقش داشته و کمیته امداد به تنهایی قادر به از بین بردن فقر نیست، اظهار کرد: هم‌افزایی مسؤولان و مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد نقش بالایی در پیشگیری از انباشت فقر در جامعه به ویژه اثربخشی کارکردهای این نهاد در حوزه فقرزدایی دارد. 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه زمینه کارهای خیرخواهانه به ویژه در حوزه کاری این نهاد در استان زنجان بسیار مساعد است، گفت: همراهی دستگاه‌های مختلف با برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه گفتمان‌سازی فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و مبارزه با فقر بسیار اثرگذار بوده است. 

وی با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد بسترسازی برای افزایش زمینه مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم، با افزایش کمی و کیفی فعالیت مراکز نیکوکاری در استان زنجان بسترهای لازم برای اجتماع محور کردن فرآیند فقرزدایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه کارهای خیرخواهانه به نفع جامعه هدف این نهاد را فراهم کنیم. 

وی با اشاره به اینکه برخلاف چالش‌های اقتصادی، مردم نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی با درک صحیح از شرایط موجود مشارکت مناسبی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد داشته‌اند، گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به 505 هزار تومان رسیده است. 

صفری با اشاره به اینکه توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد درآمد باثبات و پایدار برای مددجویان تحت حمایت از راهبردهای مهم کمیته امداد است، اضافه کرد: در این حوزه نیز خیرین نقش موثر و مفیدی داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از فعالیت 61 مرکز نیکوکاری با محوریت مردمی و اداره به شکل هیأت امنایی خبر داد و افزود: از طریق این مراکز نیز بخشی از نیازهای جامعه هدف حل می‌شود.

وی با یادآوری اینکه طی سال‌جاری مقرر است تعداد مراکز نیکوکاری استان به 110 مرکز افزایش یابد، گفت: امیدواریم با تلاش و همکاری خیرین شاهد ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف باشیم.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول