اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جای صاحبان مسائل فرهنگی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خالی است

نائب رئیس اول مجلس گفت: متاسفانه جای صاحبان مسائل فرهنگی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خالی است.

جای صاحبان مسائل فرهنگی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان صبح امروز در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز که در سالن شمس تبریزی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته گلایه از نبود وزیر فرهنگ و ارشاد در گشایش نمایشگاه کردیم ولی امسال حضور دارند ولی متاسفانه جای صاحبان مسائل فرهنگی خالی است. 

وی با استناد به آیه شریفه قرآن کریم مبنی بر اینکه خداوند به ملائکه انتخاب خلیفه کرد ولی فرشتگان اعتراض کردند که شما فردی را خلیفه می‌کنید که در زمین خون می‌ریزد و پروردگار می‌فرماید شما نمی‌دانید، آنچه را که من می‌دانم، تصریح کرد: خرد آن چیزی است که انسان را بقیه مخلوقات جدا می‌کند چراکه خداوند اسماء را به انسان یاد داده و باعث شده تا ملائک به انسان سجده کرد. 

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است تا به جایی که خداوند ما را به خاطر آن آفریده است باید در آن راه برویم و بخوانیم و یاد بگیریم. 

وی ادامه داد: باید با نوشتن و یاد دادن و یادگیری عجین شویم زیرا جایی که مشکل نداریم آن را عالمان و دانشمندان حل می‌کند ولی اگر مشکلات داریم به خاطر جهالت و ندانستن است. 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم تا علم و دانش را با زندگی عجین کنیم و هر آن چیزی که در هستی است را مسجود خود کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه تنها راه برون‌رفت دانستن و انگیزه و یادگیری است، گفت: اگر با این تفکر پیش رویم و نمایشگاه برگزار کنیم قطعا موفق خواهیم شد. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول