اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۸۰ هزار کنسرو ماهی احتکار شده در شهرری توزیع شد

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: بیش از ۱۷۷ هزار کنسرو تن ماهی از انبارهای شهرری کشف و با قیمت مصوب ۸۹۰۰ تومانی در بازار عرضه شد.

۱۸۰ هزار کنسرو ماهی احتکار شده در شهرری توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، داریوش جمشیدی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بازرسی‌های گشت تعزیرات تعداد ۱۷۷ هزار کنسرو تن ماهی ۱۸۰ گرمی که در یکی از انبارهای شهرری واقع در خیابان فدائیان اسلام احتکار شده بود، کشف شد.

وی افزود: ارزش این کنسروهای کشف‌شده بیش از ۱۲ میلیارد ریال است و فرد محتکر به میزان سه برابر یعنی حدود ۵۰ میلیارد ریال جریمه‌شده است.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه کنسروها از شهریورماه سال گذشته احتکار شده است، گفت: قیمت درج‌شده در روی این کنسروها ۸۹۰۰ است که قیمت پارسال است و تاریخ تولید آن نیز سال ۹۷ است و دو سال زمان انقضا دارد.

جمشیدی با بیان اینکه کالاهای کشف‌شده به نرخ رسمی در بازار توزیع می‌شود، ادامه داد: عرضه کنسروها از امروز به قیمت مصوب ۸۹۰۰ تومان در میدان نماز شهرری آغاز شد و از فردا نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان با همین قیمت توزیع خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از فروش این کالاها به خزانه دولت واریز می‌شود.

انتهای پیام/گ/پ/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول