اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ترافیک سنگین در ورودی کلانشهر تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در ورودی کلانشهر تهران در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران خبر داد.

ترافیک سنگین در ورودی کلانشهر تهران

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهرها از جمله پایتخت در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران سنگین گزارش شده است. 

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های گیلان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان،‌ اردبیل و آذربایجان شرقی اشاره و از رانندگان درخواست کرد: با توجه به لغزندگی سطح معابر حتما با سرعت مطمئنه در معابر تردد کنند. 

 وی بازدید از لاستیک خودرو و برف‌پاکن‌ها را با توجه به بارش‌ها مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: لاستیک‌های نامناسب می‌تواند موجب سرخوردگی خودروها در خیابان  شود بنابراین بازدید از لاستیک‌ باید در اولویت رانندگان باشد. 

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کردستان، زنجان، خوزستان و اصفهان نیز باران می‌بارد؛ همچنین مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید را در برخی از محورهای آذربایجان غربی، زنجان، مرکزی و همدان شاهد هستیم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول