اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معرفی 43 واحد تولیدی به بانک‌ها/ تسهیلات 40 میلیاردی رونق تولید در دست بررسی!

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی گفت: از محل تسهیلات تبصره 18 از ابتدای امسال تاکنون 43 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

معرفی 43 واحد تولیدی به بانک‌ها/ تسهیلات 40 میلیاردی رونق تولید در دست بررسی!

داوود شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: برای فعالیت دوباره واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد و واحدهای نیمه فعالی که نیاز به سرمایه در گردش، تقسیط تسهیلات، چک برگشتی دارند در قالب طرح رونق تولید، تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه منابع کمک به این واحدها از دو محل تبصره 18 و رونق تولید تأمین می‌شود، بیان داشت: تاکنون 43 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات از محل تبصره 18 به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه این واحدها از ابتدای امسال برای دریافت 67 میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره 18 به بانک‌های عامل معرفی شدند، تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال 32 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

شهرکی با بیان اینکه تسهیلات ابلاغ شده از محل تبصره 18 در مرحله اول 36 میلیارد تومان اعلام شده، مطرح کرد: دریافت تسهیلات از این محل شرایط خاصی شامل؛ واحد تولیدی بدون بدهی باشد، طرح‌های ناتمام آن بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و محصولی بازار پسند تولید کند، است.

وی اعلام کرد: صاحبان واحدهای تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید باید تکلیف وام‌های را که دریافت کرده روشن کنند و اینطور نیست که واحدهای تولیدی هر سال تسهیلات دریافت کنند اما آثار آن را شاهد نباشیم.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حوزه رونق تولید 40 میلیارد تومان طرح از 32 واحد تولیدی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته همه طرح‌هایی که متقاضی تسهیلات از این محل بودند وام دریافت کردند که مجموع تسهیلات پرداخت شده از سال 95 تا 97 به 760 میلیارد تومان می‌رسد. 

شهرکی مطرح کرد: تاکنون 547 پروانه بهره‌برداری و 510 پروانه تأسیس در خراسان‌جنوبی صادر شد که سرمایه‌گذاری 21 میلیارد و 479 میلیون تومان را به دنبال داشته و برای دو هزار و 112 نفر شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/69039/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول