اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اطعام 100 هزار زائر پاکستانی در موکب‌های اوقاف کرمان

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان گفت: ارائه خدمات به زائران خارجی اربعین از محل عواید موقوفات این استان با پذیرایی و اطعام از ۱۰۰ هزار زائر پاکستانی در موکب‌های چهارگانه این اداره انجام شد.

اطعام 100 هزار زائر پاکستانی در موکب‌های اوقاف کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رضا حدادی با تشریح برنامه‌های این اداره در اربعین حسینی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از موقوفات استان مربوط به برنامه‌های عزاداری در ایام محرم و صفر است و این اداره در راستای عمل امینانه به نیات واقفین خیراندیش، هر ساله از محل عواید این موقوفات اجرای نیت می‌کند.

وی افزود: امسال موکب‌های این اداره به منظور خدمات‌دهی به  زائران پاکستانی  در محورهای ورودی شهرهای بم، ماهان، باغین و سیرجان راه‌اندازی شد که با خدمات انجام شده بیش از 100 هزار زائر پاکستانی در این موکب‌ها پذیرایی و اطعام شدند.

حدادی اضافه کرد: در راستای خدمات‌دهی بهتر از محل عواید موقوفات منطبق استان، ۴۰ هزار بسته آب معدنی، ۳.۵ تن برنج، ۳۸۰ کیلوگرم گوشت گرم مرغ، 100 کیلوگرم خرما و  ۸ هزار پرس غذای گرم به این موکب‌ها ارسال شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان با بیان اینکه سال گذشته این اداره به عنوان معین استان سیستان و بلوچستان کمک‌های مالی را به موکب امام رضا (ع) این استان ارائه کرد، ادامه داد: امسال نیز مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار از سوی این اداره به این موکب اختصاص یافت.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول