اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پیروزی در جنگ اقتصادی مستلزم کاهش قیمت خدمت و افزایش بهره‌وری است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: برای دست‌یابی به پیروزی در جنگ نرم باید قیمت تمام شده خدمت را کاهش و ضریب بهره‌وری را افزایش دهیم.

پیروزی در جنگ اقتصادی مستلزم کاهش قیمت خدمت و افزایش بهره‌وری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در جسله شورای اداری استان که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵آبان تا 15 آذرماه سال جاری دولت بودجه سال آینده را تقدیم مجلس می‌کند بنابراین متذکر می‌شوم مدیران استان حق خود را در تدوین لایحه بودجه سال آینده ادا کنند.

وی افزود: شاکله بودجه همانی است که توسط دولت به مجلس می‌آید و تغییرات مجلس خیلی هم قابل ملاحظه نیست زیرا اگر خیلی تغییر دهیم شورای نگهبان آن را رد می‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با این تفاسیر مدیران استانی باید لوایح و برنامه‌های خود را در اختیار دولت قرار دهند تا بتوانیم بودجه خوبی را برای استان جذب کنیم.

محمدی با بیان اینکه این تحریم‌ها که برای ما تهدید تلقی می‌شد الان در حال تبدیل شدن به فرصت است، تصریح کرد: پیش از این مشکل بودجه‌ریزی تدوین آن براساس میزان فروش نفت بود اما امسال بیان شده که بودجه سال آینده بدون در نظر گرفتن درآمدهای نفتی تدوین می‌شود.

وی گفت : با این اوصاف درآمدهای نفتی حاصل شده نیز می‌تواند برای پروژه‌های عمرانی هزینه شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود شرایط سختی برای مدیران وجود دارد اما باید به فکر تعالی باشیم.

محمدی اظهار کرد: ضریب بهره‌وری ما پایین است بنابراین باید قیمت تمام شده خدمت را کاهش دهیم و با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

وی افزود : معتقدم با توجه به شرایط موجود و قرار گرفتن در جنگ اقتصادی مدیران ما باید به جای ۸ساعت۱۴ساعت کار کنند و اگر تغییری در روند کاری ما حاصل نشد، مشخص می‌شود که در جنگ اقتصادی با دشمن مشارکت نداریم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر قیمت تمام شده خدمت را کاهش داده و ضریب بهره‌وری را بالا ببریم، قطع به یقین هیچ کشوری نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

محمدی یادآور شد: هدف دشمن این است که در حوزه معیشت و اقتصاد مردم نتوانیم تدبیر کنیم که این هدف شوم دشمنان هم ان‌شاالله با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی نقش برآب می‌شود.

انتهای پیام /۷۷۰۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول