اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

معاون وزیر بهداشت: پیوست سلامت در حوزه صنایع الزامی است

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیوست سلامت در حوزه صنایع وجود ندارد و این موضوع مشکلات زیادی برای سلامت مردم را به وجود می‌آورد.

معاون وزیر بهداشت: پیوست سلامت در حوزه صنایع الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، علیرضا رئیسی امروز در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: به‌عنوان مسؤول سلامت مردم خواسته‌ای که از صنایع داریم این است که  مسؤولیت اجتماعی‌شان را انجام دهند.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه صنایع باید آن میزان از سلامتی مردم که قبل از استقرار صنعتی بوده را تضمین کنند، گفت: ما می‌خواهیم تضمین شود حضور صنایع با پیوست سلامت و تضمین در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی همراه باشد.

وی بیان کرد: خیلی شفاف می‌گوییم که ما می‌خواهیم آن میزان از سلامتی مردم که قبل از استقرار صنعتی بوده تضمین شود و خواهان سلامتی بیشتر نیستیم.

رئیسی بیان کرد: همان‌طور که در برنامه پنجم و ششم توسعه نیز آمده هیچ صنعتی بدون پیوست سلامت حق ندارد مستقر شود، ولی متأسفانه این‌چنین نیست.

وی بابیان اینکه باید موضوع سلامت صنایع جدی گرفته شود و همگی به فکر باشیم، خاطرنشان کرد: مخالف و مقابل صنعت نیستیم،  باید توجه داشته باشیم این دو مقوله را اشتباه گرفته نشود؛ اگر می‌گوییم باید پیوست سلامت باشد و اگر می‌گویم صنعت باید مسؤولیت‌های اجتماعی خود را انجام بدهد به معنی این نیست که با صنعت مخالف هستیم و اینکه تصور شود ما مخالف این صنایع هستیم یک نگاه بسیار ساده‌انگارانه و ساده‌لوحانه است.

 معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم استان بوشهر مرزبانان خوبی بوده و هستند و میزبان خوبی برای صنایع بوده‌اند ولی متاسفانه کمترین بهره از صنایع نصیبشان شده است.

به گزارش فارس، در راستای شناسایی و رفع مشکلات و نیز ارتقای سطح خدمات ارایه شده از طریق پایش برنامه‌ها و ارزیابی عملکرد حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در منطقه عسلویه معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی مدیران ستادی معاونت بهداشت وزارت بهداشت به استان بوشهر سفر کردند.  

عزیزالله عاطفی مشاور و معاون اجرایی معاونت بهداشت وزارت،  محمدمهدی گویا رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت، احمد جنیدی جعفری رییس مرکز سلامت محیط و کار  در این سفر یک‌روزه معاون بهداشتی وزیر بهداشت به استان بوشهر را همراهی می‌کنند.          

        
انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول