اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

دیدار وزیر خارجه صربستان با ظریف در باکو

وزیر خارجه صربستان امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست وزرای عدم تعهد در باکو با همتای ایرانی خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کرد.

دیدار وزیر خارجه صربستان با ظریف در باکو

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «ایویتسا داچیچ » وزیر امور خارجه صربستان امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست وزرای جنبش عدم تعهد در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

«محمدعلی الحکیم» وزیر خارجه عراق نیز پیش از این با ظریف دیدار کرده بود.

وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در نشست وزرای عدم تعهد سه‌شنبه راهی باکو شد، امروز ضمن شرکت در نشست مذکور به ایراد سخنرانی پرداخت. نشست وزرا از امروز (چهارشنبه)‌ به مدت 2 روز در جمهوری آذربایجان در حال برگزاری است.

قرار است حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز روز پنجشنبه (دوم آبان ماه) برای شرکت در هجدهمین نشست سران عدم تعهد به باکو سفر کند. اجلاس سران روزهای جمعه و شنبه  (سوم و چهارم آبان) در باکو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول