اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مفتح: با نجومی بگیران با جدیت برخورد شود

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه باید به صورت جدی با نجومی بگیران برخورد شود، گفت: باید مراقبت شود که دیگر این حقوق‌ها پرداخت نشود.

مفتح: با نجومی بگیران با جدیت برخورد شود

محمدمهدی مفتح عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در خصوص حقوق‌های نجومی، اظهار داشت: بحث حقوق‌ نجومی و پرداختن به آن و مانع شدن از پرداخت حقوق‌های نجومی و همچنین رسیدگی به کسانی که حقوق نجومی گرفتند دو اصل مهم است.

وی افزود: بحث حقوق‌های نجومی همچنان که حساسیت جامعه بود، مقام معظم رهبری نیز فرمودند که باید همچنان با حساسیت پیگیری شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: هم کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت کردند باید این حقوق‌ها را به بیت‌المال بازگردانند و هم جلوی پرداخت مجدد آن گرفته و حقوق‌ها قانونمند پرداخت شود.

مفتح ادامه داد: کارهایی که مجلس در برنامه ششم کرد، مانند تنظیم و تعیین سامانه‌ای برای ثبت تمام پرداخت‌های مسئولان قوای مجریه، مقننه و قضاییه و ثبت در آن، اقداماتی در این راستا بوده است. به هر حال اصل مطلب درست است و باید توجه ویژه به این کار شود و امیدواریم جلوی تداوم آن به جد گرفته شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه باید به صورت جدی با نجومی بگیران برخورد و به این موضوع توجه شود، گفت: باید مراقبت شود که دیگر حقوق‌ها نجومی پرداخت نشود و با نجومی بگیران برخورد و این مبالغ بازگردانده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول