اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد مدیرکل اوقاف از سنگ‌اندازی مجموعه شهرداری یاسوج در موقوفه هفت تیر+فیلم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری مجموعه شهرداری یاسوج در موقوفه 6 هکتاری میدان هفت تیر یاسوج انتقاد کرد.

انتقاد مدیرکل اوقاف از سنگ‌اندازی مجموعه شهرداری یاسوج در موقوفه هفت تیر+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌‌پور از عدم همکاری مجموعه شهرداری یاسوج در پروژه موقوفه 6 هکتاری هفت تیر انتقاد کرد و گفت: بخشی از این موقوفه به عنوان پارکینگ عمومی و برای تسهیل در ترافیک در اختیار شهرداری یاسوج قرار گرفت اما با این وجود همکاری لازم برای صدور پروانه ساخت موقوفه صورت نگرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای موقوفه میدان هفت تیر شهر یاسوج پیمانکار مشخص بود اما ضعیف عمل کرد و انصراف داد، اداره کل اوقاف هیچ کوتاهی در این پروژه نداشته و حتی چندین جلسه در تهران با خود رئیس سازمان برگزار کردم و از قِبل این پیگیری‌ها مبلغ 10 میلیارد تومان برای موقوفه مرکز استان در نظر گرفته شد.

وی عنوان کرد: مشکل اصلی ما در مجموعه شهرداری است قرار بود پروانه ساخت را 10 روزه به ما تحویل دهند اما یک ماه گذشت و همکاری نداشتند و هر وقت که مراجعه می‌کنیم کارشناسان شهرداری حضور ندارند.

این مسوول عنوان کرد: خود شهردار نیت خیری داشته و تمایل دارد این پروژه هر چه سریع‌تر انجام شود اما از مجموعه شهرداری گلایه‌مند هستیم چرا که همکاری که باید صورت می‌گرفت را انجام ندادند.

جنتی‌پور خاطرنشان کرد: هدف وقف خدمت است وقتی دستگاهی قصد خدمت خدمت دارد بقیه دستگاه‌ها هم کمک و همکاری کنند  چوب لای چرخ دستگاه خدمات‌رسان نگذارند.

انتهای پیام/82024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول