اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مراسم دسته‌روی نیروهای مسلح در سالروز رحلت پیامبر (ص)در گرگان+تصاویر

به مناسبت بزرگداشت «سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)» و «شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع)» مراسم متمرکز دسته‌‍روی نیروهای مسلح استان گلستان صبح امروز با حضور مردم ولایی شهرستان گرگان برگزار شد.

مراسم دسته‌روی نیروهای مسلح در سالروز رحلت پیامبر (ص)در گرگان+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به مناسبت بزرگداشت «سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)» و «شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع)» مراسم متمرکز دسته‌‍روی نیروهای مسلح استان گلستان صبح امروز با حضور مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان دارالمومنین گرگان از معراج‌الشهدا به سمت آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان برگزار شد.

 

مسوول سازمان بسیج رسانه استان گلستان در حاشیه مراسم دسته‌روی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) اشرف مخلوقات، اکمل انسانها و بزرگترین مربی بشر است.

میثم قرایی با گرامیداشت رحلت جانسوز پیامبر عظیم‌الشان اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: رسول خدا (ص) تواضعش با بندگان خدا از همه کس بیشتر بود و کراهت داشت که اصحاب برای احترام او به پا خیزند، وقتی وارد مجلس می‌شد، پایین می‌نشست و روی زمین طعام میل می‌کرد.

 

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) بزرگترین الگو از طرف خداوند برای بشریت بود، اذعان کرد: پیغمبراکرم (ص) ختم همه پیامبران است و هنگامی که قرآن کریم بر پیامبر اسلام(ص) نازل شد کاملترین دین را برای بشریت به ارمغان آورد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه«نام مقدس پیامبر(ص) یکی از پرجاذبه‌ترین پدیده‌های اسلامی برای مسلمانان عالم است، گفت: خدای متعال به ما مسلمانان دستور داده است که از پیامبراسلام(ص) تبعیت کنیم و این تبعیت، در همه چیز زندگی است پیامبر گرامی اسلام(ص) در گفتار، رفتار، در چگونگی معاشرت خود با مردم و خانواده، در برخوردش با دوستان، در معامله‌اش با دشمنان و بیگانگان، در رفتارش با ضعفا و اقویا، در همه چیز اسوه و الگو بود.

قرایی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح از جنس مردم هستند، اضافه کرد: نیروهای مسلح همان طور که در همه عرصه‌های این انقلاب در کنار مردم بودند امروز هم در کنار آنها ابراز عشق و دلدادگی و ارادت ویژه نیروهای مسلح به پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و اهل بیت (ع) را نشان دادند.

وی دسته‌روی نیروهای مسلح را مصداق الگویی مناسب از ارادت به سیره نبوی خواند و گفت: جامعه نظامی و انتظامی با این اجتماع یکبار دیگر وفاداری به ارزش‌های الهی اسلام ناب محمدی (ص) را اعلام کردند و نشان دادند هرگز دست از این آرمان‌ها و ارزش‌ها برنخواهند برداشت.

مسوول بسیج رسانه استان گلستان گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی نشان‌دهنده اقتدار روزافزون نیروهای مسلح، مکتبی بودن و ولایی بودن آنان است.

قرایی برگزاری این مراسم‌ها را همچون تیری در چشم دشمنان این کشور برشمرد و اظهار کرد: بدخواهان نظام اسلامی همواره به دنبال کمرنگ‌کردن ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی ایران هستند و قلدران جهان خواهند دید نیروهای مسلح این کشور در ادامه این مسیر پرفراز و نشیب تا قیام ولی‌عصر (عج) در کنار مردم با قدرت باقی خواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان گرگان با برگزاری آیین‌های عزاداری در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان در سوگ رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت دومین امام شیعیان امام حسن مجتبی(ع) اشک ماتم ریخته و ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان دادند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول