اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تأمین آب شرب شهری خوی از سد آغ چای مطالبه جدی مردم

رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: تأمین آب شرب شهری خوی از سد آغ چای مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبه جدی مردم از مسئولان شهری است که باید هرچه سریع‌تر مورد توجه قرار بگیرد.

تأمین آب شرب شهری خوی از سد آغ چای مطالبه جدی مردم

غلامعلی شریف رئیس شورای اسلامی شهر خوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، با اشاره به وظایف شورای اسلامی شهر اظهار داشت: شورای اسلامی شهر با توجه به وظایف تعیین‌ شده و نقش مؤثر این نهاد مردمی تلاش می‌کند تا زمینه‌های لازم برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر را برای شهروندان در مسیر ارتقای شهر خوی در ابعاد و حوزه‌های مختلف فراهم سازد و در این راستا تلاش می‌شود روند تعاملات نهادهای شهری با شورای شهر بیش‌ از پیش افزایش یابد.

وی افزود: شناسایی و تأمین نیازهای شهری و ارتقای خدمات نهادهای مختلف شهری همواره مورد تأکید شورای شهر خوی بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی بیان کرد: بر اساس مصوبه سال گذشته شورای اسلامی شهر خوی برای بهای آب مصرفی بیش از 19میلیارد ریال از محل درآمدهای شرکت آب و فاضلاب شهری در بخش توسعه شبکه فاضلاب شهری به‌ویژه در کوی ولیعصر هزینه شده و گام بزرگی برای رفع مشکلات شهروندان در این حوزه برداشته شد.

شریف با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر و شهردار خوی از پروژه‌های در دست اجرای آب و فاضلاب خوی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب و تعامل روزافزون این شرکت با مجموعه شورای شهر و شهرداری خوی موجب قدردانی است و طبق توافق‌های صورت گرفته از اواخر آذرماه سال جاری، فهرست پروژه‌های این شرکت برای هماهنگی بیشتر در اجرای پروژه‌های عمرانی به شهرداری ارائه می‌شود تا هماهنگی لازم برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی، کاهش مسائل مربوط به پروژه‌های موازی در معابر، انجام اقدامات و حفاری‌های انشعابات آب و فاضلاب و سپس اجرای پروژه‌های ساماندهی معابر از سوی شهرداری انجام شود.

وی همچنین با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین آب شرب شهری افزود: مهم‌ترین دغدغه و مطالبه جدی دهه‌های اخیر مردم از مسئولان تأمین آب شرب خوی از سد آغ چای بوده و یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش مشکلات مردم و موضوع مهمی برای افزایش سلامت شهروندان است.

انتهای پیام/2030/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول