اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

همکاری تاجیکستان و برنامه جهانی غذا با هدف کاهش خطر بلایای طبیعی

کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان و برنامه جهانی غذای سازمان ملل همکاری های خود در زمینه کاهش خطرات ناشی از بلایای طبیعی را تقویت می کنند.

همکاری تاجیکستان و برنامه جهانی غذا با هدف کاهش خطر بلایای طبیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، همکاری تاجیکستان و برنامه جهانی غذای سازمان ملل در زمینه کاهش و حذف خطرات ناشی از بلایای طبیعی در این کشور گسترش و تقویت می شود.

مراسم امضای تفاهم نامه در زمینه آمادگی کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان و برنامه جهانی غذا برای مقابله و کاهش خطرات بلایای طبیعی و همچنین سازگاری با تغییر اقلیم در شهر دوشنبه برگزار شد.

سند مذکور توسط «رستم نظرزاده» رئیس کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان و «آلبرتو کاریا مندس» رئیس دفتر برنامه جهانی غذای سازمان ملل در «دوشنبه» به امضا رسید.

این سند امکان ایجاد و گسترش همکاری میان نهادهای ذیربط تاجیکستان و برنامه مذکور سازمان ملل را در زمینه تامین آمادگی برای واکنش به شرایط اضطراری، کاهش خطرات بلایای طبیعی و سازگاری با تغییر اقلیم را فراهم می کند.

مطابق با تفاهم نامه مذکور طرفین به تقویت همکاری های دوجانبه در زمینه کاهش خطرات ناشی از بلایای طبیعی در قلمرو تاجیکستان ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول