اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آینده‌فروشی دولت استقلال کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه آن چیزی که استقلال کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد، آینده‌فروشی دولت است، گفت: وضعیت امروز به‌خاطر برخی شیطنت‌ها و کوتاهی‌ها است.

آینده‌فروشی دولت استقلال کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر عصر امروز در مراسم افتتاحیه نشست کشوری اهالی رسانه، فعالان و خادمیاران فضای مجازی که در مجتمع آموزشی امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: چیزی که ما در چهار دهه پرچم‌دار آن بودیم یک گفتمان بود، که در برابر گفتمان‌های مختلف جهان ایستاد، خیلی‌ها تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی را به انتقال قدرت کاهش دهند اما نمی‌توانند، این موضوع در دنیا کم اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینکه بعد از چهل سال هنوز جریان‌های مخالف برای توقف این حرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند، نشان می‌دهد که صرف انتقال قدرت نبوده است، ما یک گفتمان هستیم که بخشی از دنیا با بخشی از آن آشنا شده‌اند.

وی اظهار کرد: امیدی که در دنیا نسبت به این جریان ایجاد شده به این خاطر است که ما راه دیگری را رفتیم و برای حل مسائل گفتمان مناسبی را انتخاب کردیم، آن چیزی که در دنیا رایج بوده و هست سازش در برابر قدرت‌های مستکبر است و هنگامی که اسرائیل را در منطقه ما قرار دادند، برخی در برابر او کوتاه آمدند.

پژمان‌فر با بیان اینکه در گذشته همیشه شکست خورده بودیم، بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی اوضاع را تغییر داده است، اگر این گفتمان نبود ما در جنگ نمی‌توانستیم به پیروزی برسیم، گفتمان مقاومت ما را در موضوع جنگ جلو برد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی یادآور شد: در ابتدای جنگ هیچ‌کس از ما حمایت نکرد، اما بعد از اینکه در چند عملیات پیروز شدیم، آن‌ها درخواست مذاکره دادند، امام(ره) می‌فرمود ما مسئله جنگ را در میدان جنگ حل می‌کنیم نه در میدان مذاکرات، ما در میدان دشمن بازی نکردیم خودمان زمین را طراحی و در آن بازی کردیم.

وی متذکر شد: گفتمان انقلاب اسلامی در تمام دنیا توانسته است خودش را سربلند کند، مانند اینکه چند کودک با سنگ در برابر نیروهای امنیتی می‌ایستند.

پژمان‌فر تصریح کرد: وقتی برجام به مجلس آمد سه کارگروه اقتصادی، نظامی و امنیتی ایجاد شد، اما اصل برجام چیز دیگری بود، برجام یعنی نشستن و سازش و گفتمان عوض شد، مبنی بر اینکه ما حتما باید در این میز مذاکره به جایی برسیم و ادبیات برد برد شکل گرفت، هر چند برای ما باخت باخت بود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: امروز عده زیادی همچون رئیس جمهور به‌شدت مخالف جریان استقلال‌خواهی ایران هستند، ما همیشه باید ذیل جریان قدرت به جایی برسیم، امام(ره) فرمود ما می‌خواهیم مستقل باشیم، امروز برخی از گفتمان انقلاب عقب‌نشینی کرده‌اند.

وی تاکید کرد: امروز در دنیا می‌گویند که ایران به هرچه بخواهد دست می‌یابد، گفتمان ما توانست در دنیا تأثیر زیادی داشته باشد، نه تنها در این منطقه بله در قاره‌های دیگر نیز این تأثیرگذاری وجود دارد.

پژمان‌فر با بیان اینکه فضا باید به سمت مطالبه‌گری هدایت شود، افزود: وضعیت امروز به‌خاطر برخی شیطنت‌ها و کوتاهی‌ها است، ما با همین گفتمان انقلاب می‌توانیم دنیا را اداره کنیم. 

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دموکراسی در هیچ جای دنیا مانند جمهوری اسلامی نیست، مجلس باید خانه ملت و بلندگوی طرح مسائل باشد، چیزی که شما باید روی آن کار کنید این است که فضا را به سمت مطالبه‌گری ببرید، مخاطب رهبر انقلاب به جوانان مومن انقلابی بوده است، این‌ها کسانی هستند که باید با فضای مطالبه‌گری کار را جلو ببرند.

وی افزود: در بین فضاها اولویت‌ها را گم نکنید، تمام تلاش دولت این است که مسائل کوچکی را مطرح کند و ذهن ما را به‌سمت دیگری ببرد، هر چند وقت یک بار نیز توپی را در زمین می‌اندازد و ما به‌دنبال آن می‌رویم.

پژمان‌فر تاکید کرد: آقای روحانی در مجلس در مورد امام زمان(عج) حرف زد، همان روز ما نامه جمع کردیم که چرا پاسخگوی خرید گندم نیستید، ایشان باید پاسخگوی سفره کوچک شده مردم باشند، جواب دهید عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مردم چیست؟ 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولتی که در آغازش استقلال در خرید گندم داشت به برکت دولت تدبیر و امید در سال جاری ۳ میلیون تن کمبود گندم داشتیم، مطمئن باشیم این ۳ میلیون تن به دو برابر افزایش پیدا می‌کند، این‌ها را باید هدف بگیریم، امروز آن چیزی که استقلال کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد آینده‌فروشی دولت است.

وی تصریح کرد: وقتی دولت را با خزانه خالی تحویل می‌دهند و قصد دارند دولت را خالی تحویل دهند، باید از آینده‌فروشی دولت بگوییم، دولت بودجه را حیف و میل می‌کند، مشکلات عمیقی که این‌ها برای ما ایجاد می‌کنند اقتصاد و مشکلات معیشتی است، شما باید پرچم‌دار این مسائل باشید، از رسانه‌ها موج شروع می‌شود و سر زبان‌ها می‌افتد.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول