اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تنها 3 خانوار سیل‎زده گمیشان در چادر زندگی می‎کنند

فرماندار گمیشان گفت: در شهرستان گمیشان تنها سه خانواده سیل‎زده در چادر زندگی می‎کنند.

تنها 3 خانوار سیل‎زده گمیشان در چادر زندگی می‎کنند

احمد دستمرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل در ابتدای سال جاری، ۲ هزار و ۹۸۷ واحد تعمیری در شهرستان گمیشان نیاز به تعمیر و بهسازی داشت که ۴۰ روز گذشته یک هزار و ۹۴۰ واحد مسکونی به سیل‎زدگان تحویل داده شد و روند بهسازی مابقی واحدها به سرعت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همچنین ۸۵۵ واحد مسکونی سیل‎زده نیاز به احداث مجدد داشت که تاکنون پی‌کنی ۶۹۶ واحد مسکونی انجام شده و برخی نیز در مرحله بهره‎برداری قرار دارند.

فرماندار گمیشان با بیان اینکه در شهرستان گمیشان تنها سه خانواده سیل‎زده در چادر زندگی می‎کنند، بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما این سه خانواده در ماه جاری منزل مسکونی خود را تحویل می‎گیرند تا از این وضعیت خارج شوند.

دستمرد افزود: برای همه سیل‎زدگانی که در چادر زندگی می‌کنند هزینه اسکان و مسکن واریز شده تا به طور موقت و قبل از آماده شدن منزل مسکونی خود بتوانند از مسکن خوب استفاده کنند.

وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم با مساعد بودن شرایط جوی، تمامی واحدهای تخریب شده گمیشان تا پایان سال بازسازی و کلید این واحدهای مسکونی به صاحبان آن تحویل داده شود.

انتهای پیام/83018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول