اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خیریه‌ای که به ارائه خدمات درمانی و پزشکی می‌پردازد

یک خیریه در شیراز با همکاری و مساعدت 90 متخصص و اساتید پزشکی به ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان می‌پردازد.

خیریه‌ای که به ارائه خدمات درمانی و پزشکی می‌پردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یکی از سوژه‌هایی که به تازگی در سامانه «فارس من» به ثبت رسیده و مردم خواستار پیگیری آن شده‌اند، تهیه گزارش از مرکز خیریه‌ای در شیراز بود که با همکاری بیش از 90 اساتید متخصص و جراحی پزشکی اقدام به ارائه خدمات برای مددجویان بهزیستی می‌کند.

مردم در این درخواست نوشته‌اند: «خیریه ناجیان ماندگاربهشت فارس تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان فارس با بیش از 90 نفر از اساتید متخصص و جراح پزشکی در زمینه ارائه خدمت درمانی وجراحی به مددجویان سازمان بهزیستی سراسر کشور با رعایت حفظ کرامت انسانی و بدون محدودیت پذیرای بیماران بهزیستی از سراسر کشور است. عنایت بفرمایید ضمن بازدید از این موسسه خیریه جهت نشر واطلاع رسانی هرچه بیشتر به نیازمندان بهزیستی بذل محبت ومساعدت را مبذول بفرمایید.» 

خبرنگار فارس موضوع را از طریق مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز دنبال کرد و موفق به گفت‌و‌گو با مدیر عامل خیریه ناجیان ماندگار بهشت فارس شد.

امیدی برای بیماران

مدیر عامل «خیریه ناجیان ماندگار بهشت فارس» با اشاره به پیشینه این خیریه به خبرنگار فارس می‌گوید: این خیریه، سازمانی است که از انگیزه والای خدمت رسانی به همنوع سرچشمه گرفته و توجه خود را به بیماری‌های معلولین در سطوح مختلف و در سطح ملی و در حوزه‌های امور حمایتی، درمان، آموزش و اطلاع‌رسانی معطوف کرده است.

حامد هنرور ادامه می‌دهد: این سازمان، خیریه، مردم‌نهاد، غیرانتفاعی، غیرسیاسی و غیردولتی است و با تکیه بر جلب مشارکت‌های اشخاص حقیقی و حقوقی و انواع کمک‌های بشردوستانه ملی، اعم از نقدی، کالا، خدمات و دانش فنی اداره می‌شود.

وی اضافه می‌کند: حمایت همه ‌جانبه از بیماران  و خانواده آنان در بخش حمایتی، درمان بیماران خانواده بهزیستی و دیگر نیازمندان در کشور به صورت یکپارچه و جامع در چارچوب استانداردهای ملی و منشور حقوق بیمار با بهره‌مندی از جدیدترین و کارآمدترین روش‌ها و آخرین دستاوردهای علم پزشکی، پیشگیری و شیوه‌های نوین درمان، مأموریت این سازمان خیریه است.

هنرور تاکید می‌کند: خیریه ناجیان ماندگاربهشت فارس با برنامه‌ریزی و هدفمندسازی در حوزه پیشگیری و خدمت رسانی و اطلاع‌رسانی می‌کوشد تا در کاهش و کنترل آمار افراد ابتلا به  بیماری در کشور مشارکت کند.

مدیر عامل این خیریه با اشاره به برگزاری نذر امام زمان(عج) در خیریه ناجیان ماندگار بهش فارس اعلام می‌کند: امسال برای هشتمین سال پیاپی با کمک اساتید پزشکی و خیران در ماه ربیع الاول (آبان ماه جاری)  و سالروز آغاز امامت امام زمان (ع) 14 هزار کیلو شله زرد نذری طبخ می‌شود.

 

هنرور می‌افزاید: یکی از اقدامات مطلوب این خیریه که حدود 4 سال است به انجام می‌رسد، ارائه خدمات در حوزه درمان به نیازمندان بوده است که با حمایت مطلوب اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز به انجام می‌رسد.

وی اضافه می‌کند: برای اینکه ارائه خدمات به نیازمندان واقعی انجام شود افرادی که از سازمان بهزیستی با ارائه نامه رسمی از سراسر کشور معرفی شوند، مورد پذیرش برای ارائه خدمات درمانی رایگان قرار می‌گیرند.

هنرور اعلام می‌کند: بدین ترتیب تمامی خدمات نوبت دهی، معاینه، هزینه بیمارستان، جراحی و ... با حمایت خیران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به صورت رایگان به مددجویان معرفی شده ارائه می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: خیریه ناجیان ماندگار بهشت فارس که در چهارراه شاهزاده قاسم (ع) شیراز واقع شده است و تحت نظارت بهزیستی شهرستان شیراز و فارس فعالیت می‌کند، روزهای سه شنبه، سفره حضرت رقیه (ع) و روزهای پنج شنبه سفره امیرالمومنین (ع) دارد و خیران می‌توانند نذورات خود در این خصوص را به خیریه تحویل بدهند.

گفتنی است، شماره کارت 6037691990144404 و شماره شباIR050190000000109354634001 به نام خیریه ناجیان ماندگار بهشت فارس نیز برای ارائه کمک‌های نقدی خیران در نظر گرفته شده است.

گزارش از مریم شمالیان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول