اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از برگزاری سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان گلستان خبر داد.

سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید مازندرانی امشب در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید (کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه) در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از تمامی کارگران، گروه‌های کار واحدهای تولیدی دعوت کرد برای ثبت‌نام در سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید از تاریخ 21 مهرماه الی 21 آبان‌ماه جاری شرکت کنند.

*165 نفر در جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» در گلستان ثبت‌نام کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه تاکنون 165 نفر در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید ثبت‌نام کردند، ابراز کرد: تعداد 165 نفر در بخش‌های کارگر نخبه و نمونه، واحدهای کار نمونه و گروه کار نمونه ثبت‌نام کردند.

مازندرانی خاطرنشان کرد: کارگران نمونه باید دارای مشخصاتی از جمله نوآوری، خلاقیت، ابتکار، تحقیق و توسعه، انضباط کاری باشند و همچنین در راستای بهره‌وری باید فعالیت‌هایی را انجام داده باشند و همراه با مستندات در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در طول برگزاری 30 دوره از جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح کشور تعداد 595 نفر گلستانی در سطح کشور برگزیده شدند که هر سال دو الی سه نفر از برگزیدگان این جشنواره از استان گلستان بودند.

خبرگزاری فارس برای کارگران و صنعتگران نمونه استان گلستان آرزوی موفقیت و درخشش در سی و یکمین «جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» در استان گلستان را دارد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول