اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افزایش تزریق برق پالایش گاز ایلام در نیمه سال جاری به شبکه سراسری نسبت به سال گذشته

مسوول نیروگاه پالایش گاز ایلام گفت: نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام به‌عنوان بازویی توانا برای کمک به تامین برق کشور بوده و در فصل تابستان برای جلوگیری از خاموشی‌ها به شرکت مدیریت شبکه برق ایران کمک کرده است.

افزایش تزریق برق پالایش گاز ایلام در نیمه سال جاری به شبکه سراسری نسبت به سال گذشته

سعید عسکری مسوول نیروگاه شرکت پالایش گاز ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به اینکه نیروگاه این شرکت در نیمه اول سال‌جاری 74 هزار و 579 مگاوات ساعت برق تولید است، اظهار داشت: از این مقدار 27 هزار و 580 مگاوات ساعت تزریق به شبکه سراسری توزیع برق انجام شده است.

وی افزود: در راستای جلسه مشترک بین مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام و مدیر برق منطقه‌ای غرب کشور در ابتدای فصل گرما و تصمیمات و توافقات آن جلسه، خوشبختانه تزریق برق این شرکت به شبکه توزیع برق باعث کمک به جلوگیری از خاموشی‌های فصل تابستان در استان ایلام شد.

مسوول نیروگاه شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در سال گذشته نیز نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام مقدار 15 هزار و 350 مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرده است.

وی گفت: امیدواریم این شرکت بتواند در سال‌های آتی هم، به تأمین برق کشور در فصل پیک مصرف برق به شرکت مدیریت شبکه برق ایران کمک کند.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول