اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دشمن به دنبال کشف نقاط ضعف ما است/ باید با اصول پدافند غیرعامل کشور را مصون کنیم

معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمن به دنبال آن است تا با کشف نقاط ضعف جمهوری اسلامی در این نقاط نفوذ کند، از این رو باید تلاش کنیم تا بتوانیم کشور را از هر تهدیدی مصون نگه داریم و با اصول پدافند غیرعامل در مقابل تک دشمن پاتک تعبیه کنیم.

دشمن به دنبال کشف نقاط ضعف ما است/ باید با اصول پدافند غیرعامل کشور را مصون کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود مینوییان معاون فنی سازمان پدافند غیر عامل کشور در همایش پدافند غیرعامل که پیش از ظهر امروز در سالن شهیدامامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌ریزی در استفاده از وقت و زمان، اصل اساسی در پدافند غیرعامل است که توجه به این امر می‌تواند حداکثر بهره‌وری را در دستگاه‌ها داشته باشد .

وی افزود: پدافند غیرعامل به مجموعهٔ اقداماتی گفته می‌شود که در آن بدون به‌کار‌گیری سلاح و تجهیزات نظامی، مصون‌سازی صورت گیرد .

مینوییان خاطر نشان کرد: استفاده از سرمایه‌ها، دارایی‌ها و زمان، از مؤلفه‌های مهمی است که در پدافند غیرعامل تأثیرگذار است؛ از این رو باید نگاه ویژه‌ای به استفاده از زیرساخت‌ها، اراضی و مصالح ساختمانی که به نوعی سرمایه به شمار می‌رود داشته باشیم.

معاون فنی  سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: نیروی انسانی نخستین سرمایه‌ای است که وجود دارد، بنابراین زمانی حفظ و مفید واقع می‌شود که مورد اهمییت قرار بگیرد.

وی یادآور شد: کار پدافند غیرعامل کاری علمی است که خمیرمایهٔ آن اندیشه و دانش بشری است و از این رو باید از ظرفیت‌های علمی در این زمینه استفادهٔ لازم را برد.

مینوییان اعلام کرد: دشمن به دنبال آن است تا با کشف نقاط ضعف جمهوری اسلامی در این نقاط نفوذ کند، از این رو باید تلاش کنیم و بتوانیم کشور را از هر تهدیدی مصون نگه داریم و با اصول پدافند غیرعامل در مقابل تک دشمن پاتک تعبیه کنیم.

معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان گفت: باید آشنایی با تکنولوژی‌های جدید و افزایش اطلاعات به‌روز را در راستای مصون داشتن کشور در عرصه‌های مختلف در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول