اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه برای «مجرمان» امن نیست/ شاهد کاهش چشمگیر خشونت در استان هستیم

فرمانده انتظامی استان گفت: پدافند غیرعامل موثرترین و پایدارترین روش مقابله با تهدیدات دشمنان است که باید نسبت به آن توجه داشت.

کرمانشاه برای «مجرمان» امن نیست/ شاهد کاهش چشمگیر خشونت در استان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» در صبحگاه عمومی انتظامی استان، اظهار داشت: امروز اهمیت پدافند غیرعامل برکسی پوشیده نیست و بدون شک توجه به آن امنیت جامعه را افزایش می دهد.

وی در ادامه یکی از مهمترین اقدامات پلیس برقراری انضباط اجتماعی در نقاط مختلف عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این موضوع در استان کرمانشاه محقق شده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار به گونه‌ای که برای آحاد مختلف مردم قابل لمس باشد از دیگر موضوعاتی است که پلیس دنبال می‌کند و خوشبختانه در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کرمانشاه امروز به یکی از امن ترین استان‌های کشور تبدیل شده، افزود: کاهش قابل توجه جرائم خشن و کشف سریع این جرائم باعث رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده است.

وی تاکید کرد: نباید به همین وضع قانع باشیم چرا که مجرمان هر لحظه در حال طراحی نقشه‌های جدید برای انجام نیات شوم خود هستند و در این راستا هم پلیس باید بتواند برنامه های متناسب با اقدام مجرمان را برای ناکام گذاشتن آن ها انجام دهند.

سردار جاویدان تصریح کرد: خوشبختانه امروز هیچ مجرمی کرمانشاه را محلی امن برای انجام اعمال مجرمانه خود نمی‌داند و به خوبی می‌دانند در این دیار از کمترین امنیت برخوردار نیستند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول