اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ممنوعیت فروش آنلاین سیگار برقی در چین

ممنوع شدن فروش سیگار برقی در کشورهای مختلف جهان به علت خطرات آن برای حفظ سلامتی افراد روز به روز گسترش می‌یابد و حالا دامنه آن به چین رسیده است.

ممنوعیت فروش آنلاین سیگار برقی در چین

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، مقامات چینی از ممنوع شدن فروش آنلاین سیگارهای برقی در چین به صورت موقت خبر داده اند تا بعد از بررسی دقیق تر موضوع تصمیم گیری نهایی در این زمینه به عمل آید.

چینی‌ها از جمله مشتریان پروپاقرص سیگارهای برقی هستند و بسیاری از آنها از طریق سایت های اینترنتی نیاز خود را در این زمینه تامین می کنند، مقامات چینی می گویند استفاده از سیگار برقی سلامت جسمی و ذهنی افراد و به خصوص اشخاص کم سن و سال را به خطر می اندازد و نباید آن را به کار برد.

در سال‌های گذشته ادعا می شد مصرف سیگار برقی یا الکترونیکی خطر کمتری برای سلامت انسان در مقایسه با سیگارهای عادی دارد، اما حالا مشخص شده این ادعا چندان صحیح نیست و مصرف سیگار الکترونیکی هم احتمال سکته قلبی،افسردگی و بسیاری از بیماری های دیگر را به میزان چشمگیری افزایش می دهد.

احتمال می رود چین در آینده در زمینه فروش سیگارهای برقی و الکترونیکی در فروشگاه‌های این کشور نیز محدودیت های خاصی را وضع کند، بیش از 300 میلیون نفر از مردم چین سیگاری هستند و لذا این کشور بازاری پررونق برای انواع سیگار محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول