اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پلمپ ۵ واحد مرغداری در سنندج

رئیس شبکه دامپزشکی سنندج گفت: با توجه به احتمال شیوع بیماری‌های مختلف در طیور از جمله آنفولانزای فوق‌حاد پرندگان و پیشگیری از شیوع این بیماری‌ها با بررسی‌های صورت گرفته، دستور پلمپ ۵ واحد مرغداری که بصورت غیرمجاز اقدام به جوجه‌ریزی کرده بودند توسط مقام قضایی صادر شد.

پلمپ ۵ واحد مرغداری در سنندج

محمدهژیر یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به احتمال شیوع بیماری‌های مختلف در طیور از جمله آنفولانزای فوق‌حاد پرندگان و پیشگیری از شیوع این بیماری‌ها با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی سنندج دستور پلمپ ۵ واحد مرغداری که بصورت غیرمجاز اقدام به جوجه‌ریزی کرده بودند یا تغییر کاربری به مرغداری داده بودند توسط مقام قضایی صادر شد.

وی افزود: امروز نخستین واحد مرغداری که به صورت غیرمجاز اقدام به جوجه‌ریزی کرده بود، پلمپ و سایر واحدها نیز در روزهای آتی پلمپ خواهند شد.

رئیس شبکه دامپزشکی سنندج عنوان کرد: سنندج  با دارا بودن ۱۶۰ واحد مرغداری گوشتی، یک واحد مرغ تخمگذار و ۲ واحد مرغ مادر گوشتی تامین کننده بخش عمده‌ای از مصرف گوشت سفید و جوجه یک‌روزه این شهر و استان است.

یوسفی ادامه داد: با توجه به حساسیت زیاد در خصوص تامین سلامت فرآورده‌ها و فارم‌های تولیدی،کارشناسان شبکه بطور مداوم از  واحدها بازدید بعمل آورده و واحدهای فاقد مجوز که تهدید علیه بهداشت و سلامت جامعه بوده با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول