اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری یادمان شهید فهمیده در مهریز+تصاویر

یادمان شهید فهمیده در آستانه 13 آبان و روز دانش آموز با حضور مسئولان شهرستان مهریز برگزار شد.

برگزاری یادمان شهید فهمیده در مهریز+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، ظهر امروز یادمان شهید فهمیده در آستانه 13 آبان و روز دانش آموز با همکاری هیئت روضه الشهداء و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و هیئت همراه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از معلمان در دبستان پسرانه شاهد دانش دوره دوم شهرستان مهریز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام فردی نژاد که کارشناس مذهبی در حوزه کودک و نوجوان است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، مقام شهید بهنام محمدی و شهید محمدحسین فهمیده، شهدای نوجوان دوران دفاع مقدس را ستود و شهید محسن حججی که نماینده نسل امروز است را پیرو ولایت و ادامه دهنده راه شهدای جنگ تحمیلی دانست.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز نیز رزمندگان کوچک انقلاب و ولایت هستند خاطرنشان کرد: دانش آموزان دیروز، به ندای ولی فقیه لبیک گفتند و با حضور در جبهه ها در مقابل دشمن غاصب صف آرایی کردند. دانش آموزان امروز نیز می توانند با سلاح علم، ورزش و اخلاق ادامه دهنده راه آن شهدا و حامی ولایت و انقلاب باشند.

در پایان این مراسم، محمدحسن علیان، از مداحان مطرح شهرستان با قرائت دعای فرج و همراهی دانش آموزان، نوحه سرایی کرد و دانش آموزان نیز به یاد شهدای دانش آموز عزاداری و سینه زنی کردند.

 

انتهای پیام/90028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول