اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در زنجان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در زنجان را اعلام کرد و گفت: امسال نیز شاهد برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان خواهیم بود.

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در زنجان اعلام شد

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: امسال نیز شاهد برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان خواهیم بود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال مردم زنجان در یوم‌‌الله 13 آبان از مقابل چهارراه امیرکبیر تا مقابل امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان در راهپیمایی حضور پیدا خواهند کردة گفت: این مراسم از ساعت 9 و 30 دقیقه با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان ابهر نیز مسیر راهپیمایی از مقابل چهار راه امام حسین (ع) این شهر تا میدان انقلاب خواهد بود، گفت: همچنین در خرم‌دره نیز از مسجد رسول‌الله تا مصلی نماز جمعه  و در شهر قیدار نیز مسیر راهپیمایی از میدان شهدا تا مزار شهدا خواهد بود.

ناصر با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی یوم‌‌الله 13 آبان در شهر آب‌بر نیز از میدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در سلطانیه نیز مسیر راهپیمایی از مسجد فاطمه‌الزهرا (س) تا مزار شهدا، در زرین‌آباد از مقابل سپاه تا مصلی نمازجمعه، در ماهنشان از سه راهی ینگجه تا  مصلی امام خمینی (ره) و در هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب‌ الزمان (عج)، درصائین‌قلعه از مقابل شهرداری تا مسجد صاحب‌الزمان (عج) خواهد بود.

وی افزود: راهپیمایی 13 آبان در شهر حلب نیز از مقابل بخشداری تا مسجد جامع، در سجاس از مقابل میدان امام حسین (ع) تا مزار شهدا، در گرماب از مقابل میدان معلم تا مسجد جامع، در زرین‌رود از میدان توحید تا مزار شهدا، در چورزق از جنب بخشداری تا مسجد امام حسین (ع)، در گیلوان از میدان امام تا مسجد جامع، در درام از مسجدالهادی تا مزار شهدا و  دستجرده از میدان تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهر دندی از مقابل سپاه تا مزار شهدا، مردم  پری از مقابل پاسگاه انتظامی تا مقابل دبیرستان بهشت و اهالی انگوران از مقابل مخابرات تا سالن ورزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول