اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور ناشران برتر کشور در نمایشگاه کتاب اصفهان+جزئیات

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه کتاب اصفهان با حضور حدود 500 ناشر برتر سراسر کشور از 18 آبان آغاز خواهد شد.

حضور ناشران برتر کشور در نمایشگاه کتاب اصفهان+جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به آغاز نمایشگاه کتاب اصفهان از 18 آبان‌ ماه اظهار کرد: حدود 500 ناشر برتر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب اصفهان حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب اصفهان به مدت شش روز و تا بیست و سوم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: ویژگی مهم نمایشگاه کتاب امسال، حضور بسیاری از ناشران مطرح و برجسته کشور است تا نیازهای مخاطبان و علاقمندان کتاب در استان اصفهان به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در قالب چهار سالن به نمایشگاه کتاب اصفهان اختصاص یافته است، بیان داشت: تمامی امکانات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در اختیار متولیان امر و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی قرار گرفته تا این نمایشگاه که ویترین فرهنگی استان اصفهان به شمار می‌رود به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

یارمحمدیان با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش آگاهی‌های عمومی و تخصصی مردم از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب به شمار می‌رود، تصریح کرد: نمایشگاه اصفهان علاوه بر مسؤولیت‌های ذاتی خود در حوزه کسب و کار، تجارت و اقتصاد، مسؤولیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز بر عهده دارد که تلاش می‌کند با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه‌هایی از این دست به این مسئولیت‌ها عمل کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب اصفهان را از 9 صبح تا 8 شب عنوان کرد و گفت: به منظور استفاده تمامی اقشار مختلف از نمایشگاه کتاب، ساعت کاری این نمایشگاه به صورت یکسره از صبح تا شب تعیین شد تا همانند سال گذشته بیشترین میزان بازدید از این نمایشگاه شکل گیرد.

وی با تجلیل از عملکرد دستگاه‌های مرتبط با کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه برای مشارکت در برپایی این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با هماهنگی دستگاه‌های متولی حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود و استقبال متولیان امر نیز از برگزاری این نمایشگاه بسیار مطلوب بوده است.

انتهای پیام/63077/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول