اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از استان ها چه خبر؟| از دل‌مشغولی های یک نخبه سمنانی تا تخریب 30 واحد مسکونی در پی بارش در مازندران

امروز هم در استان‌های سراسر کشور،‌ اتفاقات و اخبار مختلفی به روی خروجی خبرگزاری فارس رفته است. در این میان، برخی خبرها بیش از سایر اخبار، مورد توجه قرار گرفته است.

از استان ها چه خبر؟| از دل‌مشغولی های یک نخبه سمنانی  تا  تخریب 30 واحد مسکونی در پی بارش در مازندران

خبرگزاری فارس، سردبیری استان‌ها: با شدت گرفتن بارش های پاییزی در برخی از استان های کشور اخبار این بارش ها از مهمترین عناوین خبری امروز بود. علاوه بر این موضوع امروز،‌ اتفاقات و اخبار مختلف دیگری نیز به روی خروجی خبرگزاری فارس رفته است که برخی از این اخبار در ذیل می آید:

  • از مازندران خبر رسیده بر اثر بارش های چند روز اخیر و طغیان رودخانه و وقوع سیل مسیر ارتباطی شرق مازندران مسدود شده، با این حال رییس پلیس راه مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح محورهای مازندران گفته تردد در تمامی محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران برقرار است. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • خبرگزاری فارس استان سمنان با نخبه ای گفتگو کرده که این روزها کانادا متقاضی تولید اختراع اوست. این مخترع جوان می گوید مسؤولان کشورمان دقیقه نودی هستند؛ لحظه آخر می آیند قول هایی می دهند، حرف های شعاری می زنند، با نخبگان عکس می گیرند و می روند، اما عملی از آنها دیده نمی شود. متن کامل این گفتگو را ( اینجا) بخوانید.

 

  • از آذربایجان شرقی خبر رسیده یکی از معادن شهرستان اهر در اقدامی عجیب پساب باطله حاصل از مواد معدنی خود را به سمت رودخانه اطراف رهاسازی کرده است. این در حالی است که تا کنون هیچ یک از مسوولان محیط زیست در این باره واکنشی نداشته اند. متن و عکس های این گزارش را (اینجا) بخوانید.

 

  • نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به جایگاه ویژه پالایشگاه شازند در تولید برخی از محصولات استراتژیک از جمله سوخت هواپیما و ضرورت استفاده از ظرفیت این پالایشگاه مهم در شرایط حساس گفته دولتی باقی‌ماندن این پالایشگاه به مصلحت است و ما با خصوصی‌سازی آن بشدت مخالفیم. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • از گلستان هم خبر رسیده به دلیل بارش های پاییزی رخ داده برخی منازل مسکونی نوکنده شاهد سیل و آبگرفتگی شده ، فرماندار بندر گز در این رابطه گفته حجم بارندگی بسیار بالا بوده و در عرض چند ساعت بیش از 90 میلی‎متر بارندگی در این شهرستان رخ داده است. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • خبرگزاری فارس استان کهگیلویه و بویراحمد به سراغ قهرمان پارالمپیکی این استان رفته است. این جوان اهل سی سخت در پرتاب وزنه علاوه بر جابجایی رکوردهای جهانی و کسب مدال طلای جهان یکی از باارزش‌ترین مدال‌ها را در پارالمپیک ریو به گردن آویخته است. شما می توانید متن کامل این گفت و گوی جذاب را (اینجا) بخوانید.

 

  • معاون عمرانی استاندار مازندران از تخریب 30 واحد مسکونی در پی بارش باران در گلوگاه خبر داده و گفته بیش از 140 میلی متر بارش در این شهرستان ثبت شده است. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • فرمانده مرزبانی ناجا از کشف 5 هزار و 705 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری 7 قاچاقچی با انهدام یک باند توسط مرزبانان در مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داد. برای مطالعه متن کامل خبر (اینجا) کلیک کنید.

 

  • از اصفهان هم خبر رسیده معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان این موضوع که تاکنون هیچ رسانه‌ای به دلیل نداشتن کاغذ تعطیل نشده و نخواهد شد گفته رسانه ها برای جامعه به اندازه دارو مهم هستند و دولت تاکنون 5 هزار تن کاغذ میان رسانه ها توزیع کرده است. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

 

انتهای پیام/ق

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول