اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برترین‌های ورزش هرمزگان تجلیل شدند

آیین تجلیل از مدال آوران و برترین‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در استان هرمزگان برگزار شد.

برترین‌های ورزش هرمزگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین تجلیل از مدال آوران ورزشی و برترین‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور در استان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار استان، مدیرکل ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و شهردار بندرعباس در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد.

در این مراسم که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان عصر یکشنبه برگزار شد استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار داشت: همواره به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌ها در استان برای توسعه بیشتر ورزش قهرمانی و حرفه ای هستیم.

سپس از مدیران سابق اداره کل ورزش و جوانان استان طی ادوار گذشته تجلیل شد. در ادامه و بعد از اجرای برنامه های مختلف نوبت به تقدیر از مدال‌آوران و برترین‌های استعدادهای برتر استان رسید که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و سایر مسوولان حاضر در مراسم انجام شد.

این مراسم با استقبال پر شور جامعه ورزش و هیات‌های ورزشی همراه بود. در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور که تابستان امسال برگزار شد ورزشکاران استان موفق شدند با کسب مدال‌های رنگارنگ در جایگاه ۲۱ جدول توزیع مدال‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/۸۸۰۴۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول