اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

کمبودی در زمینه پانسمان بیماران «ای بی» وجود ندارد

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه کمبودی در زمینه پانسمان بیماران «ای بی» وجود ندارد، گفت: مصرف پانسمان‌ها باید مدیریت شود.

کمبودی در زمینه پانسمان بیماران «ای بی» وجود ندارد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سید حسین صفوی مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران در رابطه با مشکلات بیماران «ای بی» گفت: بودجه‌ای برای پانسمان این بیمارها ارائه شده و بطور رایگان این خدمت برای بیماران «ای بی» انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از اردیبهشت ماه سال ۹۷ در ۶ نوبت به دلیل تحریم‌ها خدمات به بیماران ارائه شده است.

وی افزود : مصرف پانسمان‌ها بایستی مدیریت شود و باتوجه به شرایط بیمار می‌توان مصرف معقول و خوبی در کشور انجام داد تا این افراد با مشکل کمبود مواجه نشوند.

وی در رابطه با بحث تولید داخلی مواد پانسمان ها بیان کرد: در دنیا  ۳ الی ۴ برند این پانسمان‌ها را تولید می‌کنند. ما در کشورمان دانش فنی تولید پانسمان‌های پیشرفته مانند سوختگی را داریم و از تولید کنندگان درخواست این تقاضا را داریم که در این حوزه هم بتوانیم تولید داشته باشیم.

صفوی در پاسخ به سوالی در رابطه با کمبود پانسمان‌ها گفت: تعداد پانسمان‌ها مطابق با آمار سال گذشته است و هیچ کمبودی وجود ندارد، چون در ۶ نوبت در تاریخ‌های ۱۷ و ۲۳ تیر، ۲ بهمن و ۲۵ اسفند سال ۹۷، ۱۸ اردیبهشت و ۲۲ مرداد ماه سال ۹۸ کالاها وارد کشور شده و به خانه‌های «ای بی» ارائه شده است. و صحبت‌های مطرح شده در زمینه ی کمبود پانسمان تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول