اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

«فناوری هوشمند» معضل پیری را حل می‌کند

دانشمندان کشورهای چین و ژاپن در مرکز فناوری چین یک گردهمایی تشکیل دادند تا با کمک فناوری‌های نوین و هوشمند از معضلات پیری بکاهند.

«فناوری هوشمند» معضل پیری را حل می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، بیش از ۳۰۰ دانشمند از چین و ژاپن برای یک گفت‌و‌گو در مرکز فناوری شنژن جمع شده‌اند تا اندکی راه‌حل‌های بهتری برای معضلات پیری ارائه دهند.

قرار است در گفت‌و‌گوهای حل مشکلات پیری از فناوری‌های نوین و هوشمند بهره گرفته شود و به واسطه آنها راه‌حل‌هایی برای جامعه سالم‌تر و کم دردسرتر بیان شود. 

این گفت‌وگو که روز یکشنبه به پایان رسید، به دنبال برقراری روابط همکاری بین دو کشور در زمینه تحقیق و تولید محصولات  هوشمند مراقبت از سالمندان است.

در این رویداد دو روزه، شرکت کنندگان از دانشگاهها، موسسات تحقیقاتی و شرکت‌های چین و ژاپن بحث‌های عمیقی درباره موضوعاتی از جمله ادغام مراقبت از سالمندان با فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوش مصنوعی و داده‌های بزرگ برگزار کردند.

به گفته ژو جیانوو، یکی از مقامات کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی، چین تقاضای زیادی برای مراقبت از سالمندان دارد، در حالی که ژاپن فناوری‌های پیشرفته و تجربیات مدیریتی دارد.

این میزبانی توسط انجمن علم و فناوری چین و آژانس علوم و فناوری ژاپن برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول