اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کسی به فکر فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیست

فرهنگ و ارشاد اسلامی دستگاه مهمی است اما مدت‌هاست با سرپرست اداره می‌شود و کسی به فکر فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد نیست.

کسی به فکر فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نسیم راوند طی یادداشتی به حال و هوای فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرده و آورده مدت زیادی از استعفای رضا دهبانی‌پور از مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره شدن این دستگاه‌ها به صورت سرپرستی می‌گذرد.

در این مدت نام‌های زیادی برای تصدی پست حساس و مهم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد که باید گفت برخی از کسانی که نامشان روزها و هفته‌ها در رسانه‌ها بر سر زبان‌ها بود و دست به دست می‌شد نمی‌توانند چنین جای مهمی را اداره کنند.

این روزها فعالان و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد به جای آنکه دلی برای فرهنگ این استان بسوزانند به فکر سیاسی کاری و سیاسی‌بازی هستند و اصلا برایشان فرهنگ و حوزه فرهنگ و دستگاه مهمی به نام فرهنگ و ارشاد مهم نیست و شاید هر روز هم برای این حوزه مهم فاتحه بخوانند.

طبق آنچه به گوش می‌رسد کهگیلویه و بویراحمد هفته آینده میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی سال یعنی نمایشگاه کتاب خواهد بود اما آیا با این شرایطی که فرهنگ و ارشاد دارد می‌توان رویداد بزرگی مانند نمایشگاه کتاب را به خوبی برگزار کرد؟

این روزها از استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود به سکوت در این خصوص پایان دهد و برای نجات فرهنگ و ارشاد این استان که چند سالی است حال خوشی ندارد لب به سخن باز کند و کاری انجام دهد.دستگاه مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازمند مدیری توانا است تا فارغ از نگاه‌های سلیقه‌ای و سیاسی کشتی به گل نشسته ارشاد را در این روزهای حساس جنگ نرم به ساحل آرامش برساند.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول