اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امام جمعه جدید گلبهار معرفی شد

با حضور حجت الاسلام محمد حسین ایزدی مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد غلامی به عنوان امام جمعه شهر گلبهار معرفی، و از خدمات 40 ساله حجت الاسلام محمد مروج امام جمعه قبلی این شهر قدر دانی شد.

امام جمعه جدید گلبهار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه گلبهار، با اشاره به آیات و روایات گفت: خداوند در قرآن تاکید بر شتاب کردن به سوی نماز جمعه کرده است، و این نشان از جایگاه ویژه نماز جمعه دارد.

مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با تاکید بر پیوند مردم با نماز های جمعه از خدمات 40 ساله حجت الاسلام مروج در سنگر امامت جمعه گلبهار تقدیر کرد و گفت: وی در این مدت توانسته نقش خود را به خوبی به انجام رساند.

امام جمعه باید سنگ صبور مردم مسؤولان باشد

امام جمعه جدید گلبهار،  هم در این مراسم گفت: امام جمعه منصوب شده از
سوی حاکمیت است و به همین دلیل باید سنگ صبور مردم و مسؤولان باشد و از حق و حقوق آنها دفاع و مشکلات را پیگیری کند.

حجت الاسلام جواد غلامی با بیان اینکه بهتر است مسؤولان در شهر محل خدمت خود در تمام نماز های جمعه شرکت کنند، گفت: اگر امروز برخی اتفاقات را در کشور شاهد هستیم دلایل آن این است که مسؤولان کمتر در نماز های جمعه شرکت می کنند.

در ادامه این جلسه امام جمعه سابق گلبهار، هم  به تشریح کارهای صورت گرفته پرداخت و بیان کرد: این شهر در ابتدا چهار مسجد داشت اما اکنون با همکاری دیگر مسؤولان تعداد مساجد آن به 13 مسجد رسیده است و در تمام آنها نماز جمعه و دعا ندبه برگزار می شود مردم نیز در برنامه های مساجد حضور فعالی دارند.

حجت الاسلام محمد مروج به برخی از ناکامی ها هم اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات حمل و نقل و همچنین فعال شدن درمانگاه این شهر تلاشها و پیگیری های بسیاری صورت گرفت و مسؤولان وعده هایی نیز دادند اما تا کنون به انجام نرسیده است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام غلامی به عنوان امام جمعه جدید گلبهار
معرفی و از خدمات 40 ساله حجت الاسلام مروج در سنگر امامت جمعه تقدیر
به عمل آمد.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول