اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

خداحافظی مدارس البرز با بخاری‌های نفتی

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز گفت: البرز از سال گذشته با اختصاص اعتبار ملی برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، عاری از بخاری‌های نفتی شده است.

خداحافظی مدارس البرز با بخاری‌های نفتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا دلاوریان، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز با بیان اینکه تمام مدارس استان دارای سیستم گرمایشی حرارت مرکزی هستند، گفت: در سال جاری مبلغ 60 میلیارد ریال صرفا برای تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز افزود: با اختصاص اعتبار ملی برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، البرز از سال گذشته عاری از بخاری‌های نفتی شده و امسال نیز 24 پروژه با 332 کلاس درس جهت نوسازی سیستم گرمایشی در دستورکار قرار گرفته است؛ سال گذشته نیز 352 کلاس درس در البرز استانداردسازی شده بود.

دلاوریان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر استفاده از سیستم گرمایشی و سیستم موتورخانه مرکزی در سطح مدارس استان اظهار کرد: این سیستم گرمایشی که بر مبنای آن رادیاتورها در کلاس‌های درس نصب می‌شوند، بهترین سیستم گرم‌کننده فضای کلاس و بی‌خطرترین نوع آن برای دانش‌آموزان است.

وی با تأکید بر اینکه اکنون در مدارس البرز کلاسی وجود ندارد که برای گرم‌کردن آن از بخاری نفتی استفاده شود، افزود: بخاری‌های گازی کلاس‌های مدارس استان در سه مرحله جمع‌آوری شده‌اند اما چون گاهی موتورخانه‌ها خراب می‌شوند و تعمیر آن‌ها هزینه‌بر است، تا راه‌اندازی مجدد سیستم موتورخانه به صورت موقت از بخاری‌های گازی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول