اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرپرست جدید اداره تعاون و کار قشم معرفی شد

حسن سازگار با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و فرماندار قشم بعنوان سرپرست جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان معرفی شد.

سرپرست جدید اداره تعاون و کار قشم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم،  فرماندار قشم در این نشست گفت: تعاونی های شهرستان جایگاه مهمی در عرصه فعالیت های اقتصادی دارند و با توجه به این امر، این حوزه نیازمند مدیریت توانمند و با تجربه است.

علیرضا نصری با بیان اینکه  تعاونی ها نیاز به بروزرسانی دارند، افزود: با بروز رسانی و پایش بخشی از مشکلات تعاونی ها تاکنون مرتفع شده و باید این روند ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: عمل به قانون سرلوحه کار تعاونی ها قرار گیرد و تعاونی ها ملزم به رعایت این امر هستند.

هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان نیز با اشاره به فعالیت ۶۷ گرایش تعاونی های این شهرستان گفت: بسیاری از فعالیت های اقتصادی شهرستان در قالب تعاونی ها انجام می شود و این بخش، از ظرفیت بسیاری برای ایجاد اشتغال برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه قشم یک شهر تعاون محور است، افزود: مدیریت جدید حوزه تعاون این شهرستان، فردی با تجربه است و سابقه بیش از ۲۴ سال فعالیت در این حوزه را دارد و امید است که با درایت برخی مشکلات مربوط به این بخش رفع شود.

انتهای پیام/۸۸۰۳۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول