اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرونشست زمین در دشت ورامین باید به‌صورت کشوری برسی و حل شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: فرونشست زمین در دشت ورامین بحران فرا شهرستانی بوده و سیاست و راهکار کشوری می‌خواهد و سال‌هاست این موضوع مورد مطالعه و بررسی قرارگرفته است.

فرونشست زمین در دشت ورامین باید به‌صورت کشوری برسی و حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: بنا به دستور استاندار تهران مبنی بر لزوم جدیت در مقابله با بحران‌ بخصوص سیل، همه دستگاه‌ها به‌محض اینکه متوجه شدند سرعت و میزان نزولات جوی بالاست حالت آماده‌باش اعلام کرده و کلیه مرخصی‌ها باید لغو شود.

وی افزود: قرچک در بارندگی‌های اخیر جزو نقاط بحرانی استان تهران نبود و امور مربوطه با مدیریت فرمانداری و سایر دستگاه‌ها انجام شد. 

درجاتی افزود: اولین راهکار در مقابله با بحران اقدامات پیشگیرانه است و حالت آماده‌باش و بسیج نیرو و امکانات راهکار دوم است که باید به‌صورت مطلوب انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تأکید کرد: فرونشست زمین در دشت ورامین بحران فرا شهرستانی بوده و سیاست و راهکار کشوری می‌خواهد و سال‌هاست این موضوع موردمطالعه و بررسی قرارگرفته است.

وی در پایان گفت: شهرستان‌های قرچک، قدس، بهارستان و پردیس باید از پیکره شهرستان نسبت به استقرار هلال‌احمر اقدام کنند.

انتهای پیام/67037/الف30/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول