اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بررسی ماهیانه 200 پرونده در کمیسیون ماده 100

عضو شورای اسلامی شهر زنجان از بررسی ماهیانه 200 پرونده در کمیسیون ماده 100 خبر داد و گفت: تلاش می‌شود آرای این کمیسیون عادلانه باشد.

بررسی ماهیانه 200 پرونده در کمیسیون ماده 100

احمد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری مرجعی برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی از لحاظ ضوابط شهرسازی و ایمنی است و اگر شهروندان که در ساخت و ساز دست دارند در حوزه ساختمان سازی مرتکب تخلفی شوند، این تخلف در کمیسیون ماده ۱۰۰ مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برخلاف تصورات عموم، شهرداری در این کمیسیون نقشی ندارد، گفت: اعضای این کمیسیون متشکل از یک عضو شورای شهر، نماینده دولت و نماینده دستگاه قضایی است.

وی با اشاره به روال بررسی پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون ماده 100 تصریح کرد: در صورت بروز تخلف پرونده‌ها از سوی شهرداری به کمیسیون ارجاع و سپس در این کمیسیون رسیدگی می‌شود.

نصیری با اشاره به اینکه پس از صدور آرا، اعتراضات مربوط به کمیسیون 20 روز بعد رسیدگی می‌شود، اضافه کرد: البته در بار دوم موضوع توسط اعضای دیگر کمیسیون بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش اعضای کمیسیون برخورد عادلانه و جدی با پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون است، افزود: اگر حرف و حدیثی در ارتباط با این کمیسیون وجود دارد، درست نیست چون همه تلاش اعضای کمیسیون صدور آرای عادلانه است.

عضو شورای اسلامی زنجان از رسیدگی به 30 تا 50 پرونده در کمیسیون ماده 100 طی یک هفته خبر داد و گفت: در مجموع طی یک ماه حدود 180 تا 200 پرونده در کمیسیون ماده 100 بررسی می‌شود.

انتهای پیام73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول