اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بجنورد میزبان وُرک‌شاپ منطقه‌ای کاریکاتور «ترامپیسم»

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» وُرک‌شاپ منطقه‌ای کاریکاتور «ترامپیسم» با حضور هنرمندان ۱۳ استان کشور برگزار می‌شود.

بجنورد میزبان وُرک‌شاپ منطقه‌ای کاریکاتور «ترامپیسم»

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی اکرم صدیقی بابیان این‌که وُرک‌شاپ منطقه‌ای «ترامپیسم» از سلسله برنامه‌های دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور است، اظهار کرد: این برنامه در ۲ محور ایده‌یابی و شیوه اجرا در کارتون و کاریکاتور برگزار می‌شود،

وی تصریح کرد: کارگاه ایده‌یابی با حضور ۲ چهره برتر کاریکاتور «مسعود ضیائی» و «عباس ناصری» جمعه، هفدهم ماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و کارگاه شیوه و تکنیک اجرا نیز شنبه، هجدهم ماه جاری با حضور هنرمند برجسته و پیشکسوت عرصه کارتون و کاریکاتور کشور، «بهمن عبدی» از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در دانشگاه علمی، کاربردی بجنورد با حضور ۳۰ هنرمند برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی، استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، سمنان، گلستان، مازندران، اصفهان، همدان، مرکزی، البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی و تهران را در زمره استان‌های شرکت کننده در این وُرک‌شاپ برشمرد و افزود: این حرکت در راستای غنا بخشیدن به جریان کارتون وکاریکاتور کشور و بهره‌گیری از تجربیات استادان برتر این عرصه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارائه تولیدات کارگاه در جشنواره بین‌المللی «ترامپیسم» از دیگر اهداف برگزاری این وُرک‌شاپ منطقه‌ای است.

گفتنی است اختتامیه دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با موضوع «جوان ایرانی» 18 آبان ماه در سالن حافظ بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول