اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فارس من|از پرستارانی که تمایل به فعالیت در شهرستان خاش دارند استقبال می‌کنیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: مشکل کمبود پرستار نه تنها در زاهدان بلکه در حوزه ایرانشهر و زابل هم وجود دارد، هر پرستاری در هر گوشه از کشور تمایل به فعالیت داشته در شهرستان خاش دارد، در قالب قرارداری، شرکتی و طرحی زمینه لازم برای فعالیت وی را فراهم می‌کنیم.

فارس من|از پرستارانی که تمایل به فعالیت در شهرستان خاش دارند استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه  کمبود نیروی پرستار در بیمارستان امام خمینی(ره) خاش در سامانه فارس من،  معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مشکل کمبود پرستار نه تنها در زاهدان بلکه در حوزه ایرانشهر و زابل هم وجود دارد و با وجود اینکه دانشکده مامایی و پرستاری در هر سه دانشگاه علوم پزشکی استان داریم اما باز هم نیروها کم است.

قاسم میری علی آباد افزود: در این حوزه نیروی پشت خط و پرستار بیکار نداریم، کادر پرستاری یک روز هم بیکار نیستند و در قالب نیروی طرحی یا شرکتی فعالیت خود را آغاز می کنند.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: اگر فارغ التحصیل از هر جای کشور به این استان بیایند یک روز هم معطل نمی شوند، به صورت طرحی، قرارداری و یا شرکتی حتما جذب میشود.

وی گفت: هر پرستاری در هر گوشه از کشور تمایل به فعالیت داشته باشد به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کند نه تنها برای خاش حتی در زاهدان هم در قالب قرارداری و شرکتی و طرحی زمینه لازم برای فعالیت وی را فراهم می‌کنیم.

وی تاکید کرد: 5 نفر از پرستاران در حوزه خاش نیز امسال به پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول