اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بیست و چهارمین نمایشگاه‌ بین‌المللی مواد غذایی ازبکستان آغاز به کار کرد+تصاویر

بیست و چهارمین نمایشگاه‌ بین‌المللی مواد غذایی، صنایع غذایی، بسته بندی و کشاورزی ازبکستان در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه‌ بین‌المللی مواد غذایی ازبکستان آغاز به کار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بیست و چهارمین نمایشگاه‌ بین‌المللی مواد غذایی، صنایع غذایی، بسته بندی و کشاورزی ازبکستان در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که توسط شرکت بین‌المللی نمایشگاهی«ExpoPosition»  برپا شده، بیش از 80 شرکت از کشورهای جهان مانند اندونزی، ایتالیا، قزاقستان، چین، کره جنوبی، لتونی، لهستان، روسیه، تونس، ترکیه، اوکراین، سریلانکا و ازبکستان حضور دارند.

به گفته نماینده شرکت بین‌المللی نمایشگاهی«ExpoPosition»، تمام این شرکت‌ها بزرگ ترین تولیدکنندگان مواد غذایی، فناوری‌های صنایع غذایی و کشاورزی، فن آوری‌های بسته بندی در جهان می‌باشند علاوه بر این، بخش عمده آنها فرآورده‌ها و خدمات خود را در بازار ازبکستان عرضه می‌کنند.

در این نمایشگاه مواد غذایی، فن آوری‌های روز کشاورزی و تجهیزات برای مجتمع‌های زراعی و صنعتی، برنامه‌های جدید دانش کشاورزی، تولیدات دامپزشکی، مواد دامپروری، تولیدات صنایع غذایی و دیگر مواد و لوازم مورد نیاز برای تولیدات کارآیی کشاورزی و توسعه صنعت غذایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

بیست و چهارمین نمایشگاه‌ بین‌المللی مواد غذایی، صنایع غذایی، بسته بندی و کشاورزی ازبکستان توسط شرکت بین‌المللی نمایشگاهی ExpoPosition با همکاری وزارت کشاورزی و منابع آب این کشور، شرکت سهامی «ازبک.آذق.آوقات.هولدینگ» و انجمن آشپزان ازبکستان برگزار و تا 8 نوامبر سال 2019 میلادی به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول