اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کبدی خراسان شمالی خانه‌به‌دوش است

رئیس هیات کبدی خراسان شمالی نقطه‌ضعف کبدی استان را نداشتن سالن کبدی دانست و گفت: ما برای تمرین تیم استان هرروز یک جا هستیم و واقعا این تیم خانه به‌دوش است.

کبدی خراسان شمالی خانه‌به‌دوش است

ناصر جوانمرد در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: تقریباً یک سال است که به‌عنوان سرپرست تیم ملی جوانان کبدی هستم و خودم در سال ۸۶ سابق دعوت به تیم ملی کبدی را دارم.

وی در ادامه گفت: مسابقات قهرمانی جوانان کبدی جهان برای اولین بار در مورخه ۱۸ الی ۲۵ آبان ماه به میزبانی جزیره کیش با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

رئیس هیات کبدی خراسان شمالی در مورد وضعیت تیم ملی کبدی گفت: تیم ملی جوانان کبدی ایران اردوهایی منظم را پشت سر گذاشته و امیدواریم فینالیست این دوره از مسابقات باشیم.

وی درباره وضعیت فعلی کبدی در استان نیز گفت: متأسفانه از خراسان شمالی کسی به‌عنوان بازیکن در تیم ملی جوانان حضور ندارد درحالی‌که کبدی استان در رده سنی نوجوانان و جوانان تیم دارد و تیم بزرگسالان نیز در حال تمرین برای حضور در لیگ یک است.

جوانمرد افزود: نقطه‌ضعف کبدی استان  نداشتن  یک سالن برای تمرین تیم‌های پایه به‌عنوان جامه هدف اصلی این رشته ورزشی است و تیم کبدی استان برای تمرین هرروز باید در یک سالن حضورداشته باشد.

وی کبدی استان را دارای ظرفیت حضور در لیگ‌های یک و برتر دانست و افزود: اگر مسئولین ورزش استان سالن در اختیار ما قرار دهند، تجهیزات کبدی را از فدراسیون می‌گیریم.

رئیس هیات کبدی استان ادامه داد: زمانی کبدی در اختیار استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان بود ولی اکنون  با سرمایه‌گذاری که استان‌های دیگر انجام داده‌اند صاحب بازیکن در تیم ملی هستند و در صورتی که مبلغ هشتاد میلیون تومان به کبدی استان تزریق شود قول رفتن روی سکو در لیگ برتر را می‌دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال ۹۲ در بخش آقایان در لیگ برتر حضور داشتیم و در بخش بانوان در سال ۹۶ در لیگ یک نائب قهرمان شدیم و مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کردیم اما متأسفانه به علت تأمین نشدن منابع مالی از حضور در لیگ برتر منصرف شدیم.

جوانمرد در انتها از وجود استعدادهایی در  حد و اندازه لیگ برتر در استان خبر داد و گفت: پتانسیل حضور در لیگ یک و برتر کبدی را داریم و این اتفاق فقط مستلزم داشتن یک سالن برای تمرین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول